John_chef Schism har jo også en ung sør Koreaner som kommer i Januar og en ung forsvarsspiller som vel kommer neste sommer. Så god ung stall.
OysteinS Cuti jeg har sett mye Leeds og mener pr nå at han er bedre enn Moore, nasjonalitet har vel ikke betydning.
cjmozart Jeg får litt Andy Reid-vibber av Solomon; Skikkelig god for lag som er 2 hakk dårligere en det vi ønsker å være. Hadde sikkert passa bra den sesongen vi akkurat er ferdig med, men er ikke god nok for der vi ønsker å være.
Cuti OysteinS Jeg mener en homegrown Moore bør prioriteres fremfor Solomon. At han kommer fra der han gjør er selvsagt ikke noe pluss det heller sammen med en langt høyere alder.
cjmozart Solomon er 25 med mye erfaring, Moore er 18. Trur det er mye bedre å satse på Moore som andrevalg neste år, Trur det potensielle toppnivået til Moore er veldig mye høyere en Solomon sitt.
OysteinS Cuti jeg ser at dine kriterier ikke eksplisitt har med fotball å gjøre, så jeg avstår den diskusjonen.
Andreas Cuti nja.. Du skorver da vitterlig at det ikkje er noko pluss at han kjem der han kjem fra, Skal du først være litt på kanten, så kan du i det minste stå for det.
Kungreke Merkelig å skulle dra inn en spillers nasjonalitet. Ser ikke helt hva det har med saken å gjøre. Kanskje spare den type oppgulp til andre fora.
cjmozart Tja, å prioritere spillere som er home grown er vel ganske valid, men å skulle velge spillere bort utelukkende fordi de kommer fra et annet land er ganske merkelig.
Andreas OysteinS Greit å vite kva nivå man legger diskusjonane på. Støttar heilhjerta at man legg den død når kor gutten er født er viktig for om han kan/bør spele for oss er eit tema.
OysteinS Cuti nå var det Frank, om det blir han, som avgjør det og jeg vil heller beholde han enn Tel.
Dougie Har absolutt noen spennende kvaliteter, Solomon. Men med Moore, Odobert, potensielt Tel i miksen, gir det ingen mening at vi skal beholde ham. Sånn sett kunne ikke utlånet til Leeds fungert bedre med penger i kassa til oss.
Schism Dougie Enig. Selv om Solomon har litt det Wissa og Mbeumo har i stil (uten at jeg sier at Solomon holder samme nivå).