CWaddle Er ikke overbevist om at vi har endret kurs. Vi bruker mye penger på spillere men for meg virker det som vi handler fra hylle nummer 2,3 og 4 slik at spillerne vi får inn aksepterer lavere lønninger og dermed blir rimeligere over tid når man regner med alle kostnader. Solomon hadde vi sikkert aldri brukt penger på om han ikke var "gratis". Utover det har han ikke fått vist nok hos oss til at noen kan mene noe som helst om hvor god eller dårlig han har vært for oss, han har vel vært skadet siden han kom, selv om jeg ikke helt vet om jeg 100% tror på det, det er jo en konflikt i hjemlandet hans og han er jo i typisk alder hvor man blir bedt om å bidra (uten at jeg gidder å gå noe videre inn på det da den slags hører hjemme andre steder).
Vi fikk jo inn Werner fordi både Perisic og Solomon forsvant ut med langtidsskader, tydeligvis mener vi Werner er en bedre spiller men finnes vel egentlig ikke noe data som nødvendigvis kan underbygge den påstanden. Håper for Solomons del at han får et bra utlån.