Jeg tror det er mer enn etpar råtne egg. Hvis man heller sier jordbær, så sitter jeg med intrykk av at hele kurven har muglet.
Jeg er ikke så bekymret for disse "lederne" vi har. Ta Vicario, Romero, Porro, Maddison, Bentancur og nå også VdV. De har alle vært tilgjengelige i store perioder de siste 2,5 årene, enten sammen, eller hver for seg, og vi har ikke på noe tidspunkt sett antydning til at vi skal være stabilt gode. Hverken under Ange, Frank eller Tudor.
Hva gjelder ledere, er det for meg Gray som har stått fram i det siste. Fortsatt ikke stabilt god nok, men han prøver å gå foran. Kulusevski har også av og til gått foran, men får vi han tilbake? Skulle VdV og Romero forsvinne, så kan jeg godt se for meg at Danso også begynner å ta mer plass. Han framstår som en trygg og voksen type.
Hvis man skal beholde noen fordi de er over 25 år, så tror jeg pr nå at jeg ville beholdt Danso, Richarlison, Solanke, og kjørt Davies på ettårskontrakter. Kulusevski også, under tvil. Gallagher kan også få sjansen til å vise seg fram neste sesong. Spence kan også få bli, om han lærer seg å spille høyreback. Resten kan vi cashe inn på, og frigi de ingen vil ha.
Hadde selvfølgelig vært fint med en VdV i form, men han ser ut til å være mentalt ferdig med Tottenham, og da tror jeg det er over.
Hawk merkelig at gode klubber er interessert i spillere som er så elendige (ifølge mange her inne)
Sikkert gode spillere hver for seg og i andre klubber, men tror ikke vi kan bygge et LAG av disse i Tottenham. Har ikke vært antydning til det de to siste årene. Jeg tror det toget har gått.