Madball
Hva er poenget? At hvis et lag presser oss med 5 mann så har man oppskriften som gjør at Ange ikke lengre fungerer?
Allikevel er vi blant de som skaper flest sjanser. Ingen store forskjeller i hvor mange mål vi skårer eller slipper inn.
Jeg er ikke uenig i at når noen kommer med noe nytt kan det ta litt tid for andre å finne ut av ting. Men det du sier er at våre spillere lærte seg Ange fryktelig fort som gjorde at vi overrasket motstanderen. Nå har motstanderen lært, men vi har ikke lært mer i mellomtiden? Mitt poeng er at det har vi nok. Og enn så lenge tyder tallene på det. Forsåvidt også prestasjonene vurdert uten å se på tallene.
Har man litt flyt over 9 kamper (som vi hadde i fjor) vs. kanskje litt motgang (som vi muligens har i år) - blir forskjellen veldig mange poeng. Tok vi 3 poeng mer i fjor og 3 mindre i år enn man i snitt gjør med den slags prestasjoner er det 6 poeng over 9 kamper. Uansett - selvsagt helt lov å mene at ting var bedre i fjor høst prestasjonsmessig. Jeg er bare ikke så sikker - og da underbygger jeg det blant annet med tall satt i kontekst. Så kan man velge å overse det selvsagt, men da blir det fort bare en "jeg sier det du sier det" samtale.