Vet ikke helt. Mourinho skulle ta over et bra lag som slet, men Conte tok over noe som var litt i «krise». Så fikk Conte også mye «goodwill» lenge (meg inkludert). Noe av det synes jeg var fortjent da vi tross alt ble bedre under hans første sesong. Så stoppet det. Det kan det med Ange også. Andre lag tilpasser seg vår nye spillestil osv.
Så har Ange opplagt en fordel at han rett og slett har en mye mer trivelig karisma enn Conte og Mourinho. Jeg vil inkludere Pochettino der også selv om Pochettino hadde mye av det samme som Ange i starten. Pochettino slet dog med at han aldri ble noe særlig bedre i engelsk - den stoppen opp på et litt merkelig punkt hvor han opplagt sliter med å formulere seg helt som han vil (Mourinho er litt samme - selv om han er bedre i engelsk så har ikke hans språk utviklet seg noe særlig etter de første par årene i England).
Jeg er ekstremt positiv på vegne av Ange og når man ser lag som BM som fort kan vinne CL så forstår man at vi faktisk ikke er så langt unna plutselig - sjokkerende nok. Hadde det laget vi nå har hatt Kane….. (så kan det være at vi ikke hadde vært det laget vi nå er med Kane, men la oss anta at det hadde fungert…). Hvis ikke Richarlison slår til tror jeg vi kommer til å bruke ekstremt mye penger på en spiss neste sommer - og hvis han fungerer….