Den dansen der slutter aldri. Er Liverpool like gode neste sesong? Hva hvis Guardiola gir seg? Om ikke 2024 så etter kommende sesong - samtidig som folk som de Bruyne begynner å dra på årene.
Noen år er det hardere enn andre hvis flere av de "store" er gode på samme tid, men vanligvis er det 2-3 som har gode sesonger av de store og resten sliter i større eller mindre grad. Så gjelder det å unngå at feks City har et ekstremår samtidig som man selv har det. Liverpool 18/19 det perfekte eksempel.
Hvor bra/dårlig årets sesong har vært vs. de andre årene vet jeg ikke. Mye tyder på at bak de tre beste er det svakere enn på lenge. City og Arsenal er heller ikke like ekstreme som City og Liverpool var i noen år, men omtrent så solid som alltid vil jeg påstå. Vanligvis vinner man ligaen høyt på 80-tallet og slik blir det i år også - hvis ikke City såvidt sniker seg over 90.
Slikt bekymrer meg lite. Hvis vi tar 90-poeng tre år på rad uten å vinne ligaen så kan jeg "sutre" litt. Men først må vi komme oss dit.