cjmozart
Med andre ord har vi allerede her en diskusjon.
Det er helt umulig å sette en «objektiv» grense for det du snakker om. Så ser jeg gjerne at man bruker VAR minst mulig, men også litt merkelig for meg hvis VAR er så dårlig at det er best om det brukes minst mulig. Og bare ved at man har VAR vil man alltid få begrensningen ved at man aldri kan være sikker på hva som er mål. Første jeg tenkte ved 2-1 mot Liverpool var ikke «jess», men «var Porro i offside».
Jeg er for teknologi. Og mållinje-teknologien er strålende (selv om man der også har eksempler - som i Villa-kampen hvor den bommer). Sikker på at offside vil bli på samme måte før eller senere, men da får man heller bruke noen år på å utvikle den teknologien før man implementerer det latterlige systemet vi har nå. Ikke pga risikoen for feil, men fordi man skal bruke 3-4-5 min på å sjekke 1mm. Og der kan man heller ikke løse deg som king foreslår ettersom hvis man har 5cm (eller hva som helst) «grense» må man da sjekke om en offside er 5.0cm eller 5.001cm. Det vil ta akkurat like lang tid.
Blir spennende å se om uttalelsene til Ange fører til noe diskusjon eller om det bare dør stille hen.