Schism Ikke akkurat rakettforskning. Samtidig veldig lovende at vi ikke bare angriper, men enn så lenge gjør det med kvalitet. Kompany angriper også osv (uten at jeg har noen store synspunkter på om han har mislyktes eller ikke - det er for tidlig å si).
Schism Bør få den. De Zerbi er muligens verst imot, men vi har 1 poeng mer og slått United. Tipper det blir Ange mate.
Schism OsvaldoArdiles Godt poeng faktisk. Brighton mistet Caicedo. Vi mistet Kane, men glemte at WH mistet Rice. Litt morsomt at tre av de lagene som har startet best.....
Knut Agurksesongen fortsetter featuring Robbie Williams nok en gang: https://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-12486631/Tottenham-send-Robbie-Williams-wife-personalised-shirts-pop-stars-Ange-Postecoglou-tribute-reworked-version-hit-song-Angels.html
Knut Kungreke Tja, her var det vel både klubben og Robbie som ønsket å få mest mulig PR ut av dette. Og media er ikke vonde å be.
Kungreke Schism Er ikke noe diskusjon det. Alle som fulgte med på intervjuene hans vet at han var sutrete på slutten 😂
Kungreke En ting jeg er redd for er om Southgate ryker så snapper England opp Ange. Hvis han vinner ligaen med oss først er det greit. Så kan han vinne VM med england etterpå.
OsvaldoArdiles Blir fort Eddie Howe? Om han ikke får skikk på sakene i Saudi kan han fort få fyken der.
Kungreke Hadde det vært opp til meg hadde jeg gått for Potter. Tror han hadde gjort en bra jobb med England. Pluss at han ikke akkurat trenger lønna.