Har selv gått fra å være klink Ange out til «det som skjer det skjer» etter EL-finalen. Mener han mangler nivået, men synes det ble et momentum etter finalen osv. Når de sterkeste følelsene etter finalen nå har lagt seg, klarer jeg likevel ikke se annet enn at dette var en veloverveid og riktig avgjørelse.
I det store bildet handler det om hvilke lag vi skal være konkurransedyktige mot. I år har det vært Leicester, Ipswich, Glimt, AZ og et like skakkjørt United. Greit at det ga oss et trofé, men la oss ikke se oss blinde på at vi leverer så katadtrofalt dårlig over lang, lang tid. Apropos Frank og Brentford så er det et lag jeg nå forventer at vi skal slite med hjemme og sannsynligvis bli vaska gulvet med borte. Det sier sitt, og burde få de nødvendige varsellampene til å blinke.
Snakkes om forventninger til neste sesong; alt fra 10. til topp 4. For min del er det rimelig enkelt, og da må heg nesten sitere Kjetil Rekdal; «I gidde’kje reise rundt i landet for å bli pissa på». Det har sakte men sikket blitt normen under Ange. La meg gå inn i helga og glede meg til Tottenhamkamp igjen, vis spillemessig fremgang, og Frank har en fan i meg. Trenger ikke mer.