Jeg er selvsagt skuffet over at vi aldri får oppleve sesong 3 med Ange.
Kom nettopp over ranten til Conte og han tar opp det med mentaliteten, ikke bare til spillerne, men hele apparatet (slik jeg tolker det).
Når jeg har forsvart og forklart hvorfor jeg vil at Ange skal fortsette så handler det om endring. Endring som, på et eller annet tidspunkt, vil være smertefult.
Mitt ønske var at Poch skulle ta den, slik ble det ikke. Levy gikk for Quick fix med Mourinho, feilet - Conte, feilet. Hvorfor? Dette er managere som har lykkes med det meste de har vært borti, men ikke med Tottenham.
Nå høres det ut som at Frank skal bli vår frelser - har vi troen på det?
Dersom man tar alle faktorene ut av likningen i de to sesongene Ange fikk så ser det ikke veldig bra ut. Men til tross for 1 poeng i snitt, 38 poeng og 17. plass i PL så satt vi igjen med sølvtøy og CL neste sesong. Da mener jeg at du har bevist noe, noe som ingen har klart med Tottenham på 17 år i England og 41 år i Europa. Han har tydelig støtte i spillergruppen og skapt en tro om at det umulige er mulig. Ikke bare en tro - han har bevist at det er mulig. Den optimismen hadde vært fint å ta med seg inn i neste sesong.
Nå starter vi igjen med blanke ark. Ny manager som skal sette sitt preg. Nok en ny start.
Og selvsagt har jeg troen på at neste sesong blir vår, men akkurat nå er jeg bare frustrert over at klubben gjentar sine feil - igjen.