Pust med magen Cuti. Alt handler ikke om deg. Selv om det skal sies at det var mer sutring på det gamle forumet - virker ikke som så mange av de som kun dukket opp ved tap ble med over (og nei - da mener jeg ikke saklig kritikk av Levy, klubben osv men opplagt posting som kun handlet om å få ut frustrasjon).
Leser man på SC, Twitter osv. så er mye av det samme gamle rundt Levy, Richarlison osv. - kun litt skråblikk. Så må du gjerne føle deg truffet. Du bruker jo blant annet min kommentar om at Maddison ligner mer på Dempsey enn Eriksen titt og ofte (som om jeg sa at Maddison var akkurat som Dempsey virker det som - apropos latterlig).
Så skal jeg ikke nekte for at jeg synes det er positivt at Ange i stor grad deler mine syn på en del ting. Som feks at man ikke må svi av uendelig med penger for å vise «ambisjoner» eller alle de nå usaklige klisjeene man hører fra fans, eksperter osv. Eller at man skal bedømme Richarlison utifra noen få kamper (men som Ange også fint nevner - det nytter ikke hvis han skal gå 20 kamper uten - kan jo bare se for meg hvordan du feks ville påpekt hvor feil jeg tok hvis Richarlison nå spiller 20 kamper uten å skåre noe særlig - alt Ange og jeg sier er la oss gi han sjansen til å mislykkes).
Antar du vet veldig godt hvorfor jeg ønsker Levy ut. Men i tilfellet du har glemt kan jeg gjerne gjenta. Jeg mener Levy totalt sett har gjort en veldig god jobb for oss, men han bommet på Super League. Og selv om jeg mener alle kan ta feil så finnes det visse prinsipielle ting man ikke kan bomme på. Super League er en av disse. Det betyr ikke at jeg derfor mener alt det andre Levy har gjort og gjør er så håpløst at jeg derfor ønsker han ut. Jeg ser også poenget som andre har tatt opp (husker ikke hvem, men mulig det var Dougie - kanskje flere - kanskje «du»/Cuti også) at kanskje Levy har vært her for lenge - at man rett og slett trenger litt nye øyne i blant. Slikt er vanskelig å bedømme dog - fordi kontinuitet er også en god ting, men sett utenfra har jeg en del «sympati» med det argumentet. Kanskje litt mindre nå som det virker til å fungere bra med Ange - tiden vil vise om Ange beholder det samme gode humøret eller om han også blir grinete med tiden (som ikke vil tale godt for Levy hvis enda en manager mister humøret og motivasjonen).