Jeg merker at jeg er delt angående Ange nå. Står fortsatt for all del for mine argumenter for å bytte han ut (mener også at jeg argumenterte ganske godt for det). FØR vi begynte å få skader i høst, tapte vi annenhver kamp. Når skadene kom, var ikke reservene kampklare. Det syntes jeg ikke var godt nok.
Nå er det litt rart hva det å vinne finaler gjør med meg. Det jeg husker best fra mine 34-35 år som Spurs-supporter, er finaleseirene mot Leicester, Chelsea og nå mot Manu. Den vil jeg nok huske resten av livet. Nå husker jeg fortsatt da Pochettino fikk oss til Cl-finalen, og målet til Crouch som sikret oss spill i Champions League. Barrierer som ble brutt. Ellers begynner perioden med Jol, Redknapp og Pochettino å bli omgitt av tåke. Vi vant ingenting.
Nå vet jeg at de aller fleste er uenige med meg, og det er helt greit, men for meg henger et FA-cup, Ligacup, EL eller ECL-trofe høyere enn en og annen 4.plass og et gruppespill eller en kvartfinale i CL.
Drømmen min er også å spille for å vinne PL og CL, men jeg tror vi er ekstremt langt unna der pr nå. Mer enn et sommervindu.
Jeg tenker at risikoen for styret ved å sparke Ange nå er høy, dersom vi ansetter en ny manager, og vi likevel gjør det dårlig neste sesong.
Skulle de være veldig sikre på at de har funnet riktig mann for framtiden, er det greit, men hvis ikke, kan Ange godt få muligheten til å skaffe oss en 6-8plass og et cuptrofe neste sesong. Og kanskje en mulighet til å vise oss at denne ligasesongen var et avvik.
Skulle det derimot skjære seg fullstendig fra tidlig i sesongen, må styret reagere raskt nok til å kunne redde sesongen. Enda en 17. plass kan ikke aksepteres (om vi ikke vinner CL😅).
Jeg tror jeg vil akseptere og stille meg bak det Levy bestemmer seg for i sommer.
Etter den aller verste sesongen jeg kan huske, kjenner jeg at det trofeet smakte fantastisk godt, og føler meg for en gangs skyld merkelig lettet og avslappet nå som det er over 😊