Halla yeah - halla.
Er det fortsatt folk her som mener Ange IKKE bør få sparken om vi vinner Europea League?
Etter den verste ligasesongen siden 1912 eller noe sånt?
Si i fra så kan jeg anbefale en tur til en god lege.
Fatter og forstår ikke at vi finner oss i denne dritten uke ut og uke inn og at folk kjøpte skadeunnskyldninga da det holdt på, - ja hva med etterpå ? Like j. ræva.
Mannen har ingen taktikk, det er etter 2 år ingen mønster i angrepet. I forsvar? Ingenting der heller. 11 spillere med fri rolle.
Spiller for spiller mot United mener jeg det er 1-3 United-spillere som går inn i vårt lag: Bruno, kanskje Casemiro (avhengig av form) og kanskje 1 til, 2 om jeg er grei.
Jeg mener VDV, Cuti, Destiny og Porro skal være en klasse bakrefirer, likevel er vi dårligere enn noengang.
Bentancur gikk fra å være klasse til ganske ræv.
Ange ut
Laget var vesentlig dårligere under Conte og Mourinho
Maddison er en klassespiller, Kulu det samme. Bakre rekka som nevnt. Vicario ganske bra. Sentral midtbane på papiret relativt bra. Jeg tror Solanke er en god top 4 spiss. Vi mangler en erstatter for en aldrende Son og vi har flere unge spillere.
INGENTING som tilsier 17. plass på dette laget. Hvis det er spillertroppen hvorfor er det at lag som Nottingham Forest osv gjør det så bra?
Kudos for hva han har fått til i Europa League, men ikke i nærheten av bra nok totalt sett, fullstendig krise faktisk. Selv om vi vinner silver ware må han ut!