Snublet meg visst innom forumet, og ser at diskusjonen har fortsatt på samme måte.
Synes jeg aldri har sett Spurs så identitetsløse og "flate" som nå. I dag mot WH stilte vi visstnok sterkt reservepreget. Men jeg ser liten forskjell på kvaliteten på det laget og våre "beste" for tiden. Det er liksom bare navnene på draktene som er forskjellen. Når så mange forskjellige spillere presterer som dette, er det lett å peke på manager.
Jeg har fortsatt begge beina godt plantet i "Ange out leiren", men sulteforet på trofeer og suksess som jeg er, er jeg med et EL-trofe villig til å gå med på en "ManU/Ten Hag". Man kan da håpe (jeg tror ikke men) at et trofe vil utløse ett nytt samhold og en ny giv i troppen og klubben. Men skulle neste sesong starte på samme måte som denne sesongen har utfoldet seg, må vi reagere raskere enn ManU gjorde denne sesongen.
Må innrømme at da ManU banket Bilbao på torsdag, forsvant mye av håpet. Rett og slett på grunn av ManU's helt spesielle evne til å dra med seg trofeer, samme hvor dårlige de er. Til og med City har erfart det. Dette kombinert med vår ikke så stolte tradisjon angående oppmøte til finaler.