Det er jo både kommentarer som er faktabasert og andre kommentarer som er subjektive.
Jeg synes også det er litt spesielt at vi i Ange-out, som må bruke mye tid på å stadfeste hvorfor vi mener det vi mener, får stempler som at vi er det ene og det andre.
Det brukes mye poengsnitt, kampstatistikk, og det at man krydrer dette med å sammenligne ulike trenere og sammensetninger vi har hatt opp igjennom årene må jo nesten være innafor.
Ange har fått sittet lenge nå om man sammenligner plassering og poengsnitt i ligaen.
Jeg ser lite energi i spillet i flere kamper, det males på med samme taktikk, og vi har flere kamper med svært middels/dårlig kampstatistikk. Lite progresjon å se, selv om vi har investert så det synger i spillere.
Er det virkelig noen som synes at det vi ser om dagen er noen steg opp og fantastisk fotball?
Jeg klarer ikke å se at Ange hever oss. Jeg ønsker å ta feil, men det har vært nedadgående prestasjonsmessig over tid nå.
Jeg tror det finnes noen der ute som kan gjøre en bedre jobb. Det har flere av trenerne vi har sparket vist også.