Cuti Veldig synd. Heldigvis kan det se ut som vi mønstrer tilnærmet fullt lag i utslagsrundene i EL om ikke nye skader kommer.
Kungreke Utenom å skrape sammen nok poeng til å ikke rykke ned så er EL det viktigste for oss i år. En seier i denne turneringen og hele årets liga kan glemmes.
Knut https://leytonorient.com/news/2025/february/01/richie-wellens-apologises-for-post-match-interview-comment/
Madball Som nevnt av flere i kamptråden virker Ange mer pragmatisk nå. Er jo det flere har etterlyst det samtidig som flere har lagt sin elsk på ham på grunn av blant annet prinsippfastheten hans. Ser ikke bort ifra at det er presset som har gjort sitt. Liker at vi tar 3 poeng og går videre fra europaligaen men håper allikevel Ange har sin plan om å være Brave og la spillerne lære og erfare. Vanskelig avveining kanskje helt fram til da vi nærma oss nedrykksstreken. Spent på hva som skjer når vi har de fleste av våre beste tilbake.
Schism Som Ange selv sier. Han kan ikke slå andre på å spille andres spill. Men akkurat nå kan man ikke bry seg om at vi ikke kan vinne ligaen med Ange. Det viktigste er at han berger plassen. Uavhengig av måten det blir gjort på.
Kungreke Schism Personlig er jeg litt interessert i å se hva som hadde skjedd om vi faktisk rykket ned. Tror ikke vi hadde kommet kjapt opp igjen med de spillerne vi har i dag.
Schism Kungreke Med et normalt treningsregime hadde vi lekt oss opp igjen. Men ville vært ett år av livet mitt jeg ikke orker å «tape». Og problemet er at mange selvsagt ville ha dratt. Så vi måtte bygd veldig mye helt fra bunn. Det er alltid litt bingo.
Madball Kungreke et interessant tankeeksperiment. Måtte vel ha vært den største og flotteste stadion på nivå 2 i verden? For de lokale Spurs tilhengerene er det ikke sikkert det hadde gjort livet deres så mye dårligere. Måtte selvfølgelig skrudd ned billettpriser osv. Men både Forest , Villa og Newcastle har vært nedi der uten at det ser ut til å hemme de nå.
Kungreke Schism Jeg tror en sånn opprensking kunne vært bra for oss. Forhåpentligvis så kjøper noen klubben snart i stedet slik at vi slipper å gjøre det på den måten.
Madball Andreas er ikke sikkert det hadde vært det dummeste om Ange hadde tatt over Spurs etter nedrykk for å få et år til å være blant de beste laga i divisjonen , virkelig fått implementert spillestil og forma laget.