Jeg er som kjent ganske kritisk til Ange, og jeg mener også han ordlegger seg litt snodig her, men måten det blir sagt på i pressekonferansen er ganske forsiktig. Og høres litt annerledes ut i tekst og måten BBC skriver det på enn det gjør når man hører man faktisk si det.
Jeg mener man alltid bør fokusere på det positive (som han i stor grad faktisk gjør i den pressekonferanse). Bedre å snakke opp hvor bra det går for folk som Gray, Bergvall osv., enn å fortelle om det "dårlige". Selv om det "dårlige" ikke objektivt sett er feil. Det som skjedde her var at han faktisk snakket Son, Solanke og noen andre opp, men endte da også delvis opp med å snakke resten ned (selv om det ikke er hva han prøver å si).
Det jeg elsket Pochettino for lenge var nettopp det. Var Wembley et problem? Neida. Fin måte for spillerne å vokse osv. Så forandret han seg, men å skape den illusjonen er så viktig for en trener. Selv om man må fortelle noen halvsannheter på veien (ref Solskjærs historie her om dagen om Ferguson).