Ser ut som han er i ferd med å signere.

Ingenting imot det kjenner jeg. Hvis han er den som har blitt mer og mer interessant i prosessen så flott. Og om ikke annet ansetter vi en som definitivt ønsker å angripe mer enn alle våre managere siden minst Pochettino. Sannsynligvis Redknapp.

En svak start og han er borte før vi rekker å si Nuno.

Er ikke så sikker på det. Nå har man vel omsider akseptert at her trengs det litt tid for å bygge nytt. Ange kan bli en bra katalysator for det, men trenger som alle andre tålmodighet.

Tror fort Levy ryker på denne med en dårlig start på neste sesong. Det har vært giftig stemning en stund nå, men kommer til å eksplodere dersom ikke Anges Spurs tar av tidlig.

Vi får bare krysse fingrene for at Ange letter og Poch kræsjlander.

Kjenner ikke jeg har litt troa. Mye basert på at jeg har sett Glimt leke med han i europa. Og det er eneste grunnlaget. Jeg er enig at vi må ha en som bygger helt på nytt, men hvis vi skal ønske å holde Kane noen år til så er vel ikke dette riktig steg tror jeg. Men mulig planen er å selge og starte en total rebuild. Og liker heller ikke at vi henter inn manager før dof.

Eggen slo vel Sacchi han også.

Synes det finnes flere gode generelle innvendinger mot Ange. Hvorfor hvis han er god nok har det tatt han helt til 57? Normalt sett ikke et godt tegn, men som KK viser omtrent daglig i disse tider ei heller noe som nødvendigvis betyr så mye. Hadde han vært fra Europa hadde nok ting gått raskere. Det andre med at han nok får dårligere tid er jeg også enig i. Noe klubben også vet. Så da kan man jo snu på det - hvorfor er klubben villige til å ta den risikoen?

Jeg har ingen sterke syn på denne ansettelsen, men velger å være forsiktig optimist. Vi har som sagt i det minste ansatt noen som vil prøve å angripe. Det kan gå til helvete hvis vi ryker på 4 mål i mot fra dag 1. Da blir selvsagt historien at Ange har gått opp et nivå for høyt (som opplagt kan være riktig). Samtidig hvis vi starter neste sesong med litt bra angrepsspill og positiv fotball tror jeg store deler av fansen vil vise velvilje.

Kommer selvsagt også an på hva vi gjør i sommer. Bruker vi 150m så vil Levy ha kjøpt seg litt godvilje også. Bruker vi 17 og ansetter en ganske ukjent gammel mann fra Australia vil trykket på Levy bli helt enormt hvis starten blir svak.

Må gi Ange litt skryt også. Som faktisk tar den sjansen. Oppsiden er opplagt stor her, men mislykkes han så kan hans karriere som manager på toppnivå i Europa være ferdig om 10 kamper.

Nedsiden hans (økonomisk sett) er nok liten. Kan nok leve ut pensjonisttilværelsen fint på lønn og evt sluttpakke fra oss 🫣

Kanskje han tar med seg Joe Hart og Cameron Carter-Wickers til å løse de defensive problemene våre 🤪

• Cuti svarte på dette.

Dette har jeg ikke trua på.... Aner ikke en dritt om fyren...

Spesielt om han der skal bli vår redningsmann...

Blir Kane værende med denne ansettelsen? Neppe...

Nei uff... Skuffende om dette skjer...

At Postecoglu ikke har blitt plukket opp tidligere er jo ikke så rart - all den tid australsk fotball er en ødemark for europeere.

Synes han har en ganske spennende historie. Tok Brisbane Roar til sin første ligatittel, og Yokohama til sin første på 15 år. Vant Australias første (og hittil eneste) Asia-mesterskap. Med andre ord en som tilsynelatende kan oppnå resultater i tillegg til at han er kjent for attraktiv fotball.

Så er selvfølgelig nåløyet trangere på det nivået han nå skal opp på, og som nevnt over her - mulig dette er taket for ham. Umulig å vite om han ikke får sjansen. Men jeg håper iallefall at folk er villige til å gi ham tid, og ikke sager ham allerede før vi er i igang. Argumenter som «noen dårlige kamper og han er ferdig» blir fort en selvødeleggende profeti.

"noen dårlige kamper og han er ferdig" er vel slik det har blitt?
    Jeg håper, som deg Dougie, at vår neste manager får tid. Det er helt nødvendig!
    Den stadige utskiftingen etter Poch har forvitret den kulturen klubben hadde da Poch satt ved roret.
    En ny kultur må bygges og det kan ta tid. Vil han få tid?
    Hørte en liten refleksjon over Rosenborg sine stadig nye trenere, 16 mnd var det de tre siste fikk og nå har Rekdal kniven på strupen 16 mnd inn i sin ansettelse. Tør styret i Rosenborg å la Rekdalprosjektet fortsette hvis de taper to nye kamper på rad? Supporterne begynner å bli ganske høylytte. Kanskje først og fremt på ledelsen i klubben, men de sitter jo trygt med mindre de får en silvinnsiktsåpenbaring som medfører at de tar noen runder om hvorfor de nå er på sin fjerde trener? Kan det være de som velger "feil" eller kan det være at de ikke gir nok tid?

Jeg tror han får tid dersom vi vinner de første kampene og spiller gung ho fotball med masse mål. Vinner vi kamper, men spiller Mourinho/Conte fotball så blir det fort surt. Taper vi kamper, men spiller flott angrepsfotball så får han kanskje tid.
    Tid er dessverre noe man ikke har i PL slev om sikkert alle involverte parter forstår at det er det laget og ny manager trenger for å skape en kultur som igjen løfter oss opp til fast topp 4 (og helst en cup eller to).

Vi har byttet alt utenom Levy nå, men vi ender vel opp med røde hjemmedrakter før det skjer.

Så lenge ting beveger seg i riktig retning får man tid. Fotballen er enkel sånn.

Helt utrolig.

Celtic har vunnet serien 11 av 12 siste sesonger. Gerrard som vant den ene sesongen med Rangers falt helt gjennom i PL…

Hva er poenget?

Du tror Ange blir ansatt fordi han har vunnet serien med Celtic?

Poenget er at han har null relevant erfaring.

Spille offensiv fotball med Celtic som vinner serien hvert år. Bragd.

Alle er enige om at vi trenger en skruppelløs mentalitet- og lagbygger, som i tillegg vil spille attraktiv fotball. Er det det vi evt får?
    Veeldig vanskelig å vite selvfølgelig.
    Kanskje dette er mannen? Time will show og vi får jo bare håpe.
    Big balls og finesse.