Eggen slo vel Sacchi han også.
Synes det finnes flere gode generelle innvendinger mot Ange. Hvorfor hvis han er god nok har det tatt han helt til 57? Normalt sett ikke et godt tegn, men som KK viser omtrent daglig i disse tider ei heller noe som nødvendigvis betyr så mye. Hadde han vært fra Europa hadde nok ting gått raskere. Det andre med at han nok får dårligere tid er jeg også enig i. Noe klubben også vet. Så da kan man jo snu på det - hvorfor er klubben villige til å ta den risikoen?
Jeg har ingen sterke syn på denne ansettelsen, men velger å være forsiktig optimist. Vi har som sagt i det minste ansatt noen som vil prøve å angripe. Det kan gå til helvete hvis vi ryker på 4 mål i mot fra dag 1. Da blir selvsagt historien at Ange har gått opp et nivå for høyt (som opplagt kan være riktig). Samtidig hvis vi starter neste sesong med litt bra angrepsspill og positiv fotball tror jeg store deler av fansen vil vise velvilje.
Kommer selvsagt også an på hva vi gjør i sommer. Bruker vi 150m så vil Levy ha kjøpt seg litt godvilje også. Bruker vi 17 og ansetter en ganske ukjent gammel mann fra Australia vil trykket på Levy bli helt enormt hvis starten blir svak.
Må gi Ange litt skryt også. Som faktisk tar den sjansen. Oppsiden er opplagt stor her, men mislykkes han så kan hans karriere som manager på toppnivå i Europa være ferdig om 10 kamper.