Madball Synes de er kule jeg. 3. Drakta mener jeg det er lov å være litt fresk med. Hjemmedrakt bør være hvit og bortedrakt blå
Knut Litt kynisk (og muligens gammeldags) så tenker jeg at man har gitt tredjedrakten litt mer feminine farger med overlegg. Perfekt som gave til bedre halvdeler / døtre = bedre totalt salg?
OsvaldoArdiles Rød? 🤔 Mulig jeg har feil på fargesynet, men dette er da en gammelrosa farge? (grå-rosa)
Knut OsvaldoArdiles enig med deg. Har også kommet noen"konkurrerende" rykter om tredjedrakter med en litt annen farge, så skal ikke ta denne for gitt.
CWaddle OsvaldoArdiles 😁 Var nok bare et ironisk forslag opp i tråden at vi skulle gå for favoritt fargen vår 😉
Kungreke CWaddle Faktisk ikke ironisk. Rød er bare en farge, alt dette fokuset på å hate Arsenal gjør oss små mener jeg. Som om vi er mer opptatt av at de skal mislykkes enn at vi selv skal lykkes.
Kungreke ToreG For all del, men skadefryd vil alltid være reduktivt i min bok. Er selvsagt ikke uskyldig likevel mener jeg oppriktig at den slaga er bortkastet tid. Ikke noe en bruker tid på hvis man har noe å vise til selv.