Schism Her er jeg enig. Jeg er tilbøyelig til å vurdere å peke på noen av "kontinuitetsbærerne", for selvom vi har fått noen gode resultater og tatt en topp 4 siden Poch gikk, så mener jeg at måten vi framstår på for øyeblikket begynte ca et år før Poch gikk, og nå har det toppet seg.
Om det er Lloris, Davies, Sanchez, Dier, Skipp, Son, Kane eller flere av dem vet jeg ikke, men jeg tror kanskje det er på tide å ta farvel med flere av dem. Frikjenner ikke de som har kommet etterpå, de har ikke vært særlig bedre, men dette må neste være en "kulturkollaps", og den har blitt varig.
Men som du skriver i en annen post, det kan også være ny manager og noen justeringer som skal til, men må innrømme at jeg er ikke mer positiv til spillerne nå enn før kampen.
Eneste spillerne jeg klarer å gi godkjent over de siste ukene er Royal og Kane (pga målene).
Håper egentlig vår neste manager (håper litt på Slot), tar med seg noen ledere fra sin gamle klubb, og bygger rundt dem med yngre spillere (hvis vi har noen lovende).