Cuti Kane to the rescue - again! For en spiller. Og han pynter på rekorden på antall scoringer med hodet i en sesong.
Mabbutt Virker ikke veldig samspilte, men liker det jeg ser; endring! Ser mye tryggere ut bak også, selvom Palace har hatt noen sjanser. Kan bli bra i andre omgang!
Ginola14 Skader aldri å ha den beste spilleren på planeten for tiden på laget sitt. Verdens mest undervurderte spiller.
Cuti Kane er uerstattelig på en annen måte enn noen spillere vi har hatt før. Kjenner samtidig det er behagelig å se en kamp uten Dier. Så kan de andre baki der konsentrere seg om seg selv i stedet for å forsøke og reparere Diers krumspring.
Andreas cjmozart Var det første eg tenkte og. Eg har vore på jobb, så begynnte å sjå kampen på det tidspunktet. deilig passning.
CWaddle Faen også. Solid bakover endelig og så må Dier inn igjen. Håper for guds skyld det ikke blir langvarig med Lenglet
Mabbutt Tar den 👍 Vi ble kanskje litt kjørt i andre, men godt at vi prøver å spille litt anderledes, holder nullen og vinner! Synd med Lenglet, så ut til å danne et solid stopperpar med Romero. Royal var også solid!