Schism Er ikke så sikker på om han blir bedre. Jeg sammenligner han litt med Sanchez. Begge er stoppere som på sitt beste spiller med høy intensitet, risiko og marginer.
Når de ikke har marginene med seg, begynner de å gjøre feil, selvtilliten synker, de blir usikre og desperate, og da gjør de mer feil. Begge har et vanvittig toppnivå, og et vanvittig bunnivå.
Hadde vi fått stabilt det beste ut av de to, hadde vi hatt et fantastisk stopperpar. Problemet er at det er vanskelig å stole på disse to.
Jeg frykter vi såg peak-Sanchez i Ajax, og peak-Romero hos oss på vårsesongen i fjor.
Romero har neste dummet seg ut like mange ganger på en halv sesong, som Sanchez har gjort alle årene han har vært hos oss. (Ikke faktabasert, bare et inntrykk)
Jeg er usikker på om vi noen gang får se noen av dem på sitt beste.
Håper jeg tar feil.
Edit: Mye kan nok forklares med Dier. Han har vært den eneste fellesnevneren i forsvarsrekka etter at Pochettino fikk sparken. Noen som la merke til hvor han har vært på baklengsmålene de siste kampene? Han gjemmer seg, og virker å holde trygg avstand til avgjørende situasjoner.