Forventet ikke noe annet når assistenten til assistenten til Conte får sjansen
PL: Tottenham - Manchester United | 27. april 2023
Gleder meg til kamp, håper på en reaksjon!
Tror vi vinner!
Hangeland som har møtt Mason en rekke ganger sier i studio før kampen at Mason er alt for snill til å bli manager. Akkurat det jeg tenkte. Mangler pondusen.
Jævli å sitte å høre det vanlige manure-wanket i studio.
Skuffende at Iversen synes Kane bør gå til United.
Vi begynner vel å bli i mindretall vi som mener at han bør bli?
Ja, media forsøker i hvert fall som vanlig å snakke våre beste bort.
Greit med 3-4-3, skjønner at alt ikke kan revolusjoneres på så kort tid. Bra med bytte i angrepet, og satser på at Danjuma er førstemann inn om det skal byttes.
Den forsvarsrekka der henger dog i en tynn tråd, burde vel strengt tatt vært gjort et bytte der, men får håpe de skjerper seg!
Bør legge press på forsvaret til United, de skal ikke være mye bedre enn våre.
Da er vi i gang
0-1 rimelig fort... hvordan har vi åpnet?
Ræva av Porro og Romero igjen. Dårlig av Skipp i forkant også.
Son trenger 12 berøringer for å få kontroll på ballen! Imponerende
Aldri dårlig av Romero. Ganske imponert over hvor raskt han har lært av Dier.
Kan si som Fleksnes... Man blir som man omgås...
Dier er seint ute som vanlig. Ser for meg et rødt kort i denne kampen. Højbjerg burde fått det gule allerede etter 30 sekunder
Må si at optimismen min fikk seg en trykk nå... Forsvaret fortsetter der de slapp forrige helg.
Royal kan ikke bli skadefri fort nok. Var ille med Perisic på venstre. Men nå har vi en Perisic på begge sider.
Godt å se Mason og gutta videreføre arven etter Conte med hestesko rundt egen 16.
Son må ut av dette laget litt brennkvikt. Han kan sikkert se grei ut for egen del når han scorer men er helt ubrukelig for laget. Får en pasning i beina som han bruker 8 touch på å føre hjemover