Tottenham Hotspur (5) VS Manchester United (4)

Turnering: Premier League
Når: 27. april 2023 kl 21:15
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: Anthony Taylor
TV: Viasport premier league 1, Viaplay

Tottenhams lagoppstilling (forventet):
Forster
Porro Romero Sanchez Dier Perisic
Skipp Højbjerg
Kulusevski Kane Son

Innbyttere: Austin, Sarr, Danjuma, Tanganga, Devine, Mundle, Richarlison
Skadet: Bentancur, Emerson, Bissouma, Sessegnon, Davies, Lenglet, Lloris(?)
Suspendert: Moura

Motspiller å se opp for: Martial
Forventet resultat: 1 - 3 (Kane)

Tabellkonkurranse: https://spursforum.no/tabellkonkurranse

#Tottenham #Manchesterunited #TottenhamManchesterunited

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Det eneste som delvis redder denne sesongen er om ManCity gjør jobben sin og tar bøtta...

All in! Knepen seier.

Ser at optimismen begynner å svinne hen i panelet🙄Vi har fortsatt mulighet til topp 4.
Never, ever give up!

Nå har denne gjengen skuffa og skuffa, æ håper vi får se minst 3 andre spillere i startoppstillingen. Viktig å vise at man mister plassen på laget etter slike forestillinger. Æ vet vi har lite å bytte mellom, men noe er d... Seier her og d kan iallefall bli litt spennende igjen - COYS

Glad det finnes optimister her inne! Gi det 1-2 dager så håper jeg at jeg også kan se litt lysere på ting!

Edit: Husk at man kan endre sin stemme (ift tabellkonkurransen) frem til kampstart. Er kanskje en fordel å se hva slags formasjon vi mønstrer før man gjør en endelig avgjørelse før denne 😅

Hvem hadde trua på at vi skulle slå det andre laget fra Manchester, så hvorfor ikke de røde også, det er alltid et håp!

United blir knust av lag fra nedre halvdel av La Liga - finnes det håp?

Helt umulig hva som vil skje her. Forventer en reaksjon, men ikke sikkert det er nok. Selv med en reaksjon så er vi sannsynligvis et veldig dårlig lag.

Her får man sette opp et lag basert på moral og vilje til å gi 100% Driter i om folk får en litt uvant posisjon, er du ikke klar for å blø så får man bli igjen hjemme og poste selfier med nye tattiser og sportsbiler.

Bare å ønske Mason lykke til 😊 Ingenting hadde vært mer moro enn om han brukte de siste kampene på å bevise at han er vår Kompany/Arteta 😀

Forster
Porro, Sanchez, Lenglet, Davies
Skipp, Sarr
Son, Kane, Danjuma
Richarlison

Blir nok ikke dette laget, er nok mer realistisk at vi fortsetter med det spillerne er vant til.

Men de siste kampene har vist oss at det ikke akkurat er milevis mellom våre beste og reservene.

Lite liv her inne kun timer før kamp, har alle mista troa...? Som SPURS supporter kan man aldri miste troa, man må se mulighetene som ligger der. Æ TROR vi får se et nytt lag i dag, både et par "nye" fra start kontra de siste ukene og et lag som jobber for hverandre og som ØNSKER å spille fotball. Æ gleder meg t kampen i kveld sammen m et par andre yids -COYS

Jeg gleder meg også litt, men bare litt🙄, mest redd. Blir nok kanskje ikke så revolusjonerende første kampen til Mason. Liten tid siden forrige kamp. Kjører han fire bak, 4231? Hvis 4 bak så har de vel kanskje fått trent litt på det og kjørt litt formasjonstrening. Ikke slik som sist hvor Stellini fant på å kjøre fire bak, fem minutter før kampstart.
Edit: Jeg er så positiv nå rett før kamp at jeg endret til uagjort😊

Overlegen seier, full overtenning og avslutter kampen med 8 mann etter en brawl på slutten! Jeg forventer intet mindre enn et påskrudd lag som blør for emblemet på forsiden av drakta, og at Mason velger de spillerne som er villig til å gi den innsatsen som trengs.

COYS!!! TTID!🤍

Ikke så veldig interessant kamp - foruten å se om noen kan stå frem individuelt med litt «stake».

Forventer at våre beste drar oss frem. Mot Newcastle var flere av våre antatt beste de dårligste. Det holder ikke.

Ser ut som 4 bak i det minste. Spent på om Mason gjør noen strukturelle endringer i praksis

Ser at B Fernandes ikke var skada allikevel. Skitten spiller som har sluppet utrulig billig unna mange situasjoner denne sesongen, håper vi setter han på plass

Er vel standard formasjon dette? 5-4-1 med Rich inn for Dejan.

Ja så en grafikk med Perisic på midten. Men dere har nok helt rett