Erlendl Utifra fysiske forutsetninger og det toppnivået jeg har sett av han, så mener jeg at han kanskje er den stopperen med høyest potensial vi har. Vi har Dier, som gjør de samme tabbene, uke inn og uke ut, med full kamptrening og klippekort.
Før denne kampen hadde Sanchez 13 minutter siden februar. Og det var ikke mye før det heller.
Jeg TROR at Sanchez hadde vært en mye bedre spiller enn Dier om han fikk nyte den samme tilliten som Dier under Mourinho, Nuno og Conte.
Men nå er det vel litt slik med oss supportere, at vi plukker oss ut noen. Noen plukker ut Skipp, Sanchez og Royal, mens jeg skal ærlig innrømme at jeg har nok plukket ut og vært ekstra kritisk til Dier, Perisic og til dels Højbjerg. (Og nå Porro, savner Royal!)
Men som du sier, Sanchez har fortsatt gode muligheter til en bra karriere hos en veldig god klubb, så jeg er enig i at han bør gå videre, men ikke fordi han ikke er god nok.
Edit: Enig med Andreas over her, Sanchez er ikke god nok "akkurat nå", så en annen endring burde vært gjort.