Madball Frank har starta med både Gray og Bergvall i flere kamper og jeg trur ikke det er spesielt høyt alderssnitt på resten av laget så får ikke inntrykk av at han er uvillig til å bruke unge spillere
CWaddle Beholde Frank, helt klart. Vi ligger langt foran skjema til å forbedre 17. plassen. Ved Fulham seier kan vi etter denne serierunden bestige, ikke smått imponerende, 14. plassen. Vi er snart halvveis og det jo beroligende...eller....😳🫨
ManagerBill Schism Tar over Man.u...Ut sesongen...er observert på en Fish/chips bar på Head street dr oppe...
Sheik Gjør det før deadline day. Harry er jo alltid strålende med intervjuer og rykter 😁 Spent på hva han kan få til om han får mulighet til å hente noen kapteiner dette vinduet også.
Ginola14 Går litt i mot mine egne prinsipper mtp kontinuitet osv når jeg faktisk kjenner litt på at det hadde vært fint med Harry på halvårskontrakt nå, med overlappende poch på en fem-års..
presley Hva tenker folket om Solskjær? Gjorde mye bra i United, men han fikk sparken som alle andre.Mulig han fikk sparken litt tidlig, men fikk vel 2 og 3 plass med dem.Bare litt nyskjerrig på hva dere tenker.
presley Alonso står veldig høyt på min liste.Her bør vi gå all inn. Åpner champagne flasken vi greier å hente han inn.Tenk om det hadde skjedd 🤩.