Silva har bevist at han takler Premier league med dårligere lag. Blir litt som ansettelsen av Poch.
Hvem blir vår nye manager?
Ikkje at eg trur Nuno var rett mann til rett tid for oss. Men er det ein mann som ikkje fikk nok tid til å vise kva han kunne få til, så var det han.
Daniel Levy and Mauricio Pochettino have been spotted TODAY having coffee in Hadley Wood.
This comes soon after The Argentine claimed he ‘dreams of returning to Spurs’.
- Redigert
OsvaldoArdiles tja. Jeg så at det var noen som hadde "analysert" bildet nærmere og funnet ut at jakken til Poch er en han er avbildet i for ikke så lenge siden (selvfølgelig ingenting i veien med å bruke en fire år gammel jakke) og at kafeen de sitter på først hadde møblert slik det ser ut ute på bildet for ikke så lenge siden.
Om dette stemmer så er ihvertfall bildet av nyere dato. Uten at en kaffe behøver å bety noe som helst for det
Another photo has emerged of Daniel Levy and Mauricio Pochettino meeting for coffee in Hadley Wood.
There’s some debate over the exact timing of their meeting, but the café in question only opened in August 2024. We’ve been informed that this meetup took place this week.
Both Levy and Pochettino have previously stated that they’ve remained in touch and on good terms. As it stands, there’s nothing to suggest this conversation was related to Mauricio returning to the club.
Terzic kan jo være en god kandidat
gazza79 Terzic kan jo være en god kandidat
Nei takk!
Det jeg har hørt og lest fra BVB-fans er at det er en fin historie om en fan som ble manager for klubben han elsker, men fotballen var et trist skue og når resultatene uteble ble det ganske giftig stemning blant ultrasene.
Det skal sies at jeg ikke så alt for mye BVB når Terzic var der, så dette er følelsen jeg får av annehåndsinformasjon.
Sebastian Hoeneß i Stuttgart derimot.... han har blitt beskrevet som en "behersket Ange", og det kan jeg like
Ryktet sier dog at han skal til RB Leipzig
OsvaldoArdiles Hoeneß skal visstnok være en god trener og ja det er jo noen å ta av hvis vi bare velger rett og vedkommende ønsker å komme til oss
gazza79
Ingen Hoeneß på oss....
Han må vinne EL for å berge jobben tror (håper) jeg.
Om vi ikke begynner å vinne noenlunde overbevisende i ligaen igjen før sommeren tror jeg selv det ikke er nok. Den som lever får se!