Schism ser den. Mener ikke dem må være Engelske, men bør kunne noe.
Dem fleste kan jo det nå, om man ikke er gamle skolen.

8 dager senere

Tar heller Ange i championship da ass

Hadde vært veldig Levy i så fall.

Utvalget begynner å ta seg opp.

9 dager senere

Pochettino og Ossie nylig ute og spiste med Spurslegender bl.a King og Hoddle 🤔 Nei, jeg tror ikke det skjer 😅 Men tatt i betraktning den unge stallen, at topp 4 eller topp 6 ikke lenger er et krav, samt at nesten alle spor (kanskje alle til sommeren) etter Poch sin tid er borte, er det en litt spennende tanke 😇 (...husker det siste kalenderåret ja....)

Den kvartetten der er kruttsterk

Ny italiener som spiller med tre stoppere. Nei takk.

Er bare rykter. Hvem vet om de har et snev av sannhet i seg eller om det bare er oppspinn...

Personlig hadde jeg vært positiv til Poch om/når det skulle være aktuelt med managerbytte.

• Redigert

Av de tre nevnte er det bare Iraola som bør være aktuell spør du meg. Og også der er det usikkerhet rundt både erfaring og overgangen til en storklubb.

Cuti Enig, men Silva er også på min relativt korte liste. Synes ikke det er så mange opplagte kandidater å velge i, så det er et godt argument for å fortsette med Ange en stund til.

Om Ange ikke lykkes, så ser jeg for meg at vi blir nødt til å pløye oss gjennom en liste med relativt ukjente trenere til vi treffer blink med en ny Jol/Poch.

Om Ange nå får sitte til sesongen er over, så kan ikke vi som av den oppfatning av at han bør få tid kunne klage. Det må uansett være en forutsetning at klubben ikke står i fare for å rykke ned, for at han skal få den tiden.

Cuti lov å håpe. Han kan tingene sine!

Vi lønner trenerne godt om jeg ikke husker feil, så ikke umulig.

en måned senere

Gode tider for ryktemakere og klikkagn produsenter, "Fulham boss Marco Silva is reportedly a leading candidate to replace Ange Postecoglou as Tottenham Hotspur head coach".

• Redigert

Ja, vi er fort vekk igjen the "laughing stock" i premier league. Heller ikke usannsynlig at vi må gå bredt ut for å finne en manager som er villig til å legge sitt gode navn og rykte på hoggestabben. Derfor jeg tror det er smart å vente til sommeren for at det skal se ut som at klubben er mer rasjonell enn den kanskje er - og det er nok også flere kandidater som er ledige til sommeren.

Gi Mason ti kamper nå frem mot sommeren. Kan likegodt prøve ham. Har viben manager i egne rekker ville det være fantastisk. Hvis ikke må vi hente en ny. Igjen. Ikke som at det endrer så mye i grunn