Jeg tror vi ender opp med G.Potter.
Gjorde det bra for Brighton, der han fikk bruke talenter.Han er flink med unge spillere/talenter.
Jeg tror Potter er manager som liker å bygge opp et lag, ikke kjøpe et lag slik som Chelsea gjør.Potter liker nok å bli kjent med spillere, se hvilke kvaliteter de har.
I Chelsea er det ikke sånt, der kjøpes det spillere under en lav sko.Jeg tror ikke han sto for de meste av kjøpene i Chelsea, de har fått ny sjef og han liker å bruke penger.
Nagelsmann havner nok i Chelsea.De tok sjansen på Potter det gikk ikke, nå skal gå for noe mer kjent.Et navn som alle kjenner.Hvem vet, kanksje de går for Arteta 😉
Pochettino kan fort ende opp i Madrid.De har vel prøvd seg på han et ganger uten å lykkes.Hvis han ikke går ditt, så tror jeg det er en god sjans han komme til oss.Han er vel den sammen med Potter som jeg anser som mest aktuelle.
Jokeren kan fort være B.Rogers.Han jeg veldig usikker på, men han var linket til oss for noen år siden om jeg ikke tar helt feil.Kan være at Levy ser på han som mulighet nå.