Ingen sterke synspunkter, men tar helst Slot eller Kompany. Hadde det ikke vært for at Kompany fort ryker til City hadde jeg også satt han øverst.
- Slot
- Kompany
- Nagelsmann
- Luis Enrique
- Pochettino
- Rodgers
3-4-5 vil jeg si er det samme for meg. Nagelsmann er den jeg tror mest på resultatmessig, men ikke overbevist om at han vil være offensiv nok for vår fanbase. Også store spørsmål rundt hvor lang tid troppen trenger til å spille hans mer "flytende" og "intelligente" fotball. Litt samme med LE. LE har også hatt en litt merkelig karriere. Aldri fått til noe særlig med lag som ikke har ypperste kvalitet av spillere. Pochettino kan bli hva som helst etter mitt syn. Klarer noen annen på den lista å få til et lag bedre enn vi var på det beste under Pochettino? Skal mye til - så hvis jeg hadde trodd at Pochettino klarte å gjenskape det hadde han stått øverst. Tror ikke noe på det - og tror at han blir grinete igjen. Rodgers er ikke for meg noe dårlig valg. På sitt beste har hans lag spilt slik fotball vi ønsker å se. Men om han er en manager av ypperste klasse tviler jeg litt på. Så kunne man si det samme om feks Redknapp.
Slot kjenner jeg ikke selv, men liker tanken på en som vil se på Tottenham-jobben som en "drømmejobb". Tror også litt nederlandsk arroganse og direkte talemåte hadde passet oss og fanbasen veldig bra nå. Har rykte på seg for å spille veldig offensivt (selv om Feyenoord ikke har skåret mer enn de andre topplagene i år).
Kompany har den riktige bakgrunnen og i motsetning til en del andre gamle storspillere har han også gått graden (delvis). Så når han snakker til våre spillere om hva som skal til for å vinne så vil de nok høre.
Alle er bedre enn Nuno som kandidater. Og alle kan potensielt ta oss tilbake til å bli et virkelig topplag igjen.