Hvem blir vår nye manager?
Ser rykter av og på med Arne Slot. Er jo også en spennende type, som gjør sakene sine bra i Feyenoord. Leder vel ligaen med 10 poeng eller noe. Men er vist en stor utkjøpsklausul på han.
Litt skeptisk, blir litt poor mans Ten Hag over det hele.
Chelsea skal vistnok gå for en løsning med Lampard frem til sommeren.
Ser noen aviser i England skriver at Poch har takket nei, noen skriver at Spurs har sagt nei til Poch, og noen skriver at det ikke har vært samtaler enda i det hele tatt.
Litt fri fantasi og optimisme: Pochettino og Spurs var enige allerede i januar, og han nyter nå en lang ferie før han tar fatt på jobben i sommer. Ser han har blitt svært aktiv med å dele feriebilder på sosiale media etter at kontrakten med Conte ble avsluttet
presley
Arne Slot er nevnt en rekke ganger.
Går for å være "ultra attacking"
Kommer nok til å vinne Eresdivisie denne sesongen.
Tipper lønna hos oss ligger 3-4 ganger over det han får i Lille; er en god motivator det også
Det ville vært veldig kortsiktig. Gjør man det bra i Lille vil man få andre muligheter senere.
Jeg tviler på at noen av partene ønsker denne. Vi får ta han som Chelsea ikke tar (Chelsea er smarte og tar seg god tid til å bestemme seg hører jeg Tottenhamfansen si).
- Redigert
Never good enough
Om jeg skal spekulere så tenker jeg Chelsea har tenkt at det er lurt med en slik type manager noen måneder, før den nye manageren starter med blanke ark til sommeren.
Uansett. Alt Chelsea gjør er smart og selv om vi gjør det samme er det dumt.
Trenger kun 30s her og 15s på Twitter for å forstå det.
Skjønner at det er en skjevhet i utvalget. At de fleste Spursfans nok ikke er så hysteriske, men utrolig fascinerende hvilket hylekor man nå ser. Ingenting er riktig uansett (og det er ikke fordi jeg støtter alt som skjer - jeg mener man brukte for lang tid på å sparke Conte og ser ikke på den løsningen vi endte opp med som spesielt god - ei heller Chelsea sin).
Enig, i verste fall går spillerne til begge klubber i limbo mens de venter på en permanent løsning.
Litt smartere gjorde nok dog Chelsea det i dette tilfellet. De fikk om ikke annet friskt blod inn og røsket ut det gamle; litt som om vi hadde fått inn Timmy eller Harry for noen kamper. Vi kuttet bare en mann og resten forblir det samme.
Samtidig som Chelsea ikke har så mye å spille for. Hadde vært morsomt om Lampard hadde tatt en OGS
Man kan jo spørre seg hvorfor vi ikke gikk for Mason hvis man først skulle gjøre noe. Isteden ender vi opp med å gjøre de samme dumme tingene som vi har holdt på med hele sesongen mot Everton.
Vi starter ikke å spille før 0-2 vanligvis og når vi endelig tar ledelsen er vi livredde for den også. Kunne kanskje trodd med Mason at vi hadde våget å spille litt fotball om ikke annet.
Jeg forstår fortsatt ikke hva som skjedde den sommeren. For all kritikken Levy får så må vel de fleste være enige om at det var første gang vi rotet slik med å skaffe en manager - for så å ende opp med en de fleste antok ikke ville fungere.
Uten Paratici og med den sommeren friskt i minne forventer jeg at man gjør det bedre denne gangen. Levy er ikke dum - så det er mulig å lære.
Samtidig blir det fort er ventespill. Ser jo tegnene allerede. Hvis han vi ønsker må utforske andre muligheter først osv. Hva gjør man da? Det er ikke så enkelt som en del Tottenhamfans tror.