ToreG men jeg håper klubben har et apparat som kan fange opp de talentene som garantert finnes der ute
Tror vi kan utelukke det. Hvis vi hadde allerede identifisert en eller flere av disse talentene burde man ha klart å ansatt en av disse nå.
Så er jeg helt enig med deg at det burde være slik. En klubb som Tottenham burde alltid ha ei liste med potensielle nye trenere, DoF, spillere osv. Man vet aldri når noe skjer - og akkurat hva gjelder oss visste vi ganske lenge både med Conte og Paratici at noe sannsynligvis ville skje.
Betyr ikke at listen er 100% avklart og at man kan ansette noen 5 min etter at Conte drar, men 80% av jobben burde allerede vært gjort. Samme hvis det plutselig kommer et bud på Romero, Bentancur eller en annen spiller man egentlig ikke vil selge. Hvis man har identifisert x antall arvtakere så er det utrolig mye enklere å vurdere om budet er bra nok osv.
Rimelig grunnleggende spør du meg. Vi gjør sikkert noe av det, men ikke godt nok.
Napoli mister flere av sine beste. De erstatter de riktig og vips så vinner de faktisk Serie A. Og hvem ville i dag tatt Koulibaly over Kim Min-jae?