Klarer uansett ikke se hva LE skulle tilføre oss. Fonseca, Kompany eller evt Haise viker fornuftige valg.
Hvem blir vår nye manager?
Noe som tilsier at Fonseca har noen interesse av oss nå?
Slot fra Nederland har et solid omdømme. Og en som passer vår profil nå.
Alltid vanskelig med trenere som utelukkende har trent nederlandske lag.
Ser rykter av og på med Arne Slot. Er jo også en spennende type, som gjør sakene sine bra i Feyenoord. Leder vel ligaen med 10 poeng eller noe. Men er vist en stor utkjøpsklausul på han.
Litt skeptisk, blir litt poor mans Ten Hag over det hele.
Chelsea skal vistnok gå for en løsning med Lampard frem til sommeren.
Ser noen aviser i England skriver at Poch har takket nei, noen skriver at Spurs har sagt nei til Poch, og noen skriver at det ikke har vært samtaler enda i det hele tatt.
Litt fri fantasi og optimisme: Pochettino og Spurs var enige allerede i januar, og han nyter nå en lang ferie før han tar fatt på jobben i sommer. Ser han har blitt svært aktiv med å dele feriebilder på sosiale media etter at kontrakten med Conte ble avsluttet
presley
Arne Slot er nevnt en rekke ganger.
Går for å være "ultra attacking"
Kommer nok til å vinne Eresdivisie denne sesongen.
Tipper lønna hos oss ligger 3-4 ganger over det han får i Lille; er en god motivator det også
Det ville vært veldig kortsiktig. Gjør man det bra i Lille vil man få andre muligheter senere.
Jeg tviler på at noen av partene ønsker denne. Vi får ta han som Chelsea ikke tar (Chelsea er smarte og tar seg god tid til å bestemme seg hører jeg Tottenhamfansen si).
- Redigert
Never good enough
Om jeg skal spekulere så tenker jeg Chelsea har tenkt at det er lurt med en slik type manager noen måneder, før den nye manageren starter med blanke ark til sommeren.