Tvilsomt at dette er bra, men nå er i det minste United ute at topp 4.

Blir sannsynligvis et helt hinsides NLD.

Litt tur hadde de. Men på sikt ser det ut som de har noe på gang. Yngste lag i PL

De gjør det vanskelig for oss og det er også jobben deres. Nå må vi gjøre vår jobb, stygt redd for at vi ikke møter opp til kamp i dag heller.

Hvorfor skulle vi «møte opp» noe mindre enn Arsenal?

Schism For det er det laget vårt gjør når det gjelder. Når du har viktige spillere som drar utenlands for å se golf før viktige kamper så sier det sitt om nivået på mentaliteten som finnes i laget. Blir selvsagt glad om jeg tar feil men tror dette kampprogrammet vårt som på overflaten så lett ut faktisk er for tøft for oss.

Vet nå ikke om det er sant.

Men så slår man ikke bare Brentford uansett, men ser ikke noe grunn til at vi skulle «møte opp» noe mindre enn Arsenal.

23 dager senere

Vi skal ikke selge skinnet før bjørnen er skutt osv - men dette smakte godt!

Ikke glem at vi i 2016 presterte å tape 1-5 for Newcastle i siste serierunde. Newcastle hadde allerede rykket ned!
    Det medførte at Arse tok 2. plassen rett foran nesen våres. Håper så inderlig at vi har lært av dette.
    Dersom jeg kunne valgt motstander i siste runde, så hadde jeg nok valgt Norwich, så om vi klarer å tape på søndag så har vi så absolutt ingenting å gjøre i CL. COYS!

Ja. Dette er på ingen måte over. Og nå er de vi som får presset, men gud hjelpe meg så mye bedre posisjon å være i.

Kampen mot Newcastle for noen år siden er en fin påminnelse.

Drømmescenario for angstskapende hendelser🙂
      Arsnal vinner sin kamp og vi ligger under. 5 min på overtid får vi straffe som selvsagt Kane putter. Vi ordner uavgjort og CL!
      Foretrekker å unngå det, men kult dersom det hadde utspilt seg slik.
      De siste kampene tatt i betraktning så er det vel mer som tyder på en Ars
      nal kollaps enn at vi skal rote det bort. Jeg er laaangt unna å feire CL plass, men håper vi kan gjøre det på søndag. COYS!

Dette kan fort gå galt, ja. Ars* spiller mer eller mindre uten press, vi med plenty av press.

Arsenal spiller mer eller mindre uten forsvarere også 🙂

• Knut svarte på dette.

Høyner drømmescenario med at vi berger uavgjort etter en dodgy dommeravgjørelse. Bare for å helle ennå mer bensin på bålet hos Arsenal-fansen og hele «agenda against Arsenal»/konspi-greia de har gående.