presley Har sagt det lenge, Conte er ferdig.Han er ikke vår manager neste sesong. Spørsmålet er om går nå eller om han får fortsette ut sesongen.
Mabbutt presley Dersom det faktisk skal skje en endring, ønsker jeg den skjer nå. Jeg ofrer gladelig en mikroskopisk sjanse på 4. plassen for en avklaring.
Madball Forbanna drit. Nå har vi altså spilt 3 kamper på rad uten å score. Sheffield United-Wolverhampton-Milan. Bye bye Conte. Ta med deg den jævla drittfotballen
Mabbutt Heller mer og mer mot "Conte out klubben" jeg også. Han evner ikke å gjøre oss skarpere, hverken med laguttak, bytter, taktikk eller spilleroverganger.
CWaddle Uff. Jeg savner nesten "gamledager". Da var forventningene lavere og man slapp å bli så dritsur etter tapte kamper.
Dougie Men altså, vi kan snakke om Conte - med rette. Men vi tar det der om ikke Romero mister hodet.
Andreas Dougie Tja. Gjær vi det? 1 sjanse iløpet av 2 kampar. Vi ryker ikkje pga Romeros raude (sjølv om det sjølvsagt er heilt idiotisk). Vi ryker fordi vi spelar med 9 mann i begge kampane, og fordi Conte ikkje evnar å gjøre forandringar når ting ikkje fungerer.
Madball Dougie Idiotisk av Romero. Begge gule. Men om vi hadde tatt det? Tviler sterkt. Spilte nesten to fulle kamper uten å produsere noe særlig førndet røde. For meg sier det mest om frustrasjonen Romero nødvendigvis må føle over å spille på et sånt drittlag med en manager som har mista det.
Cuti Tipper vi kunne spilt 10 kamper mot Milan uten å vinne. Helt tragisk fotball. Skaper ikke en dritt.
Andreas Kungreke heading på mål, keeper måtte strekke seg for å redde etc. Ikkje noke Megasjanse. Men ein sjanse var det.
Dougie Ikke uenig i noe av det. Håper Conte ryker etter dette. Men er i ferd med å få et enormt trykk; utvisningen ødelegger momentum fullstendig. Utilgivelig.
Kungreke Andreas For andre lag er det nok en sjanse ja, sånn som vi spiller tror jeg ikke engang Kane hadde scoret på åpent mål i dag.
Mabbutt Skulle mot formodning Pochettino snuble inn på treningsfeltet i morgen tidlig, håper jeg i det minste Amazon Prime er informert, hadde vært en perfekt start på sesong 2 😅
Cuti Vi hadde faktisk 3 skudd på mål i bortekampen ser jeg. Og 2 i dag. Bra vi ikke møtte et av de gode lagene.