Litt latterlig at Lucas starter isteden for Danjuma, men bra totalt sett.

• Cuti svarte på dette.

De 3 beste på benken, og en ikke der heller. Tyder vel på at PL og CL prioriteres, greit nok.
    Håper Dier ikke savner Romero for mye, Dier virker tryggere når Romero er med - og god.
    Blir ingen lett match dette, men vi går for kvartfinale hjemme mot Blackburn ?

Liker ikke det jeg ser.
    Ja det er viktig å hvile spillere, men det blir feil å hvile så mange spillere samtidig (Romero, Royal, Lenglet, Kulu, Skipp, Kane).
    Hvorfor starte med Moura, Perisic & Porro.Dette er spillere som ikke er nærheten av god form.
    Moura nylig kommet tilbake fra langtids skade.Perisic har vært svak lenge.Porro er ny og i sin debut imponerte han ikke.Ren gambling dette her.Sitter med en følelse at forsvaret vårt kan fort få kjørt seg.
    Er redd dette laget ikke er sterkt nok i dag.

Hvordan skal disse komme i form?

Lucas er en ting, men Perisic og Porro må opplagt spille. Davies og Emerson kan ikke spille alt.

Er vel bare et par kamper siden folk ikke kunne forstå hvorfor Skipp ble valgt foran Sarr. Så null problem.

Også viktig med en god benk. SU vil brenne sabla mye krutt første 60. Kan fort bli at vi vinner gjennom å sette innpå Kane og Co siste 30.

Emerson Royal misses out with a small knock but he's expected to be fit for this weekend's trip to Wolves.

Schism

De kan komme innpå mot slutten av kampene evt spille de siste 15-20 minuttene.Okey, Sarr kan jeg forstå.
      Jeg liker ikke at vi hviler så mange "faste"/viktige spillere samtidig.Hvil er par spillere.Gjøre bytter underveis i kampen.

Hadde vært gøy å se Danjuma mer enn noen minutter. Kan virke som en underholdende spiller når det stemmer ihvertfall

Lucas er gode gamle i alle fall.

Spørs om ikke Danjuma angrer litt på den helomvendingen.

Det sagt; hadde jo vært et fint (og treffende) punktum om Lucas kunne bidratt med å sende oss videre i en cupturnering med litt sporadisk brillianse.

Begynner på sedvanlig vis med å rote seg rett ned i en blindgate 😅

Spørs om jeg ikke må hive meg på Sarr hype train. Ikke spektakulær (ennå), men ser så elegant ut i alle bevegelsene og touchene han gjør. Litt Yaya-motorikk.

Håper virkelig vi tar ordentlig vare på ham.

Pent og pyntelig nå.

Så lenge man holder disiplinen og ikke slipper til mange dødballer klarer jeg ikke å se at SU skal skape noe hvis det fortsetter slik.

Sarr ser nydelig ut. Atlet. Han hadde nok aldri fått et minutt denne sesongen av Conte hadde det ikke vært for skadene 🤣

Bærer preg av at mange har få minutter i beina, han med minst (Moura) har vært overraskende frisk hittil.

Dougie

Jepp. Var jo sinnsykt hypa i Frankrike i den første sesongen. Kunne Camavinga ansett som et større talent.

Må legge på seg en del muskler. Og han sliter også ved at han ikke leser hvor Højbjerg er godt nok. Men potensialet er opplagt skyhøyt.

Slik som kampen har utviklet seg så skal vi ta dette.Ta vare på sjansene som vil komme.

Elendig skudd av Lucas der, men synes han har vært veldig frisk så langt. Rich også mye involvert. Hadde vært fantastisk om vi kunne hatt 5-6 skarpe strenger å spille på der fremme til alle kampene som venter.

Schism Og han sliter også ved at han ikke leser hvor Højbjerg er godt nok. Men potensialet er opplagt skyhøyt.

Sant. Men det er nok bare en tilvenningssak. Var jo et problem med Skipp også i førsteomgangen mot West Ham. Kom seg utover den kampen og mot Chelsea så det ut som de hadde spilt sammen lenge.