Sheffield United VS Tottenham Hotspur

Turnering: FA-cupen (5. runde)
Når: 1. mars 2023 kl 20:55
Stadion: Bramall Lane
Dommer: John Brooks
TV: Viasport 2

Forventet lagoppstilling:
Forster
Porro Romero Dier Sanchez Davies
Skipp Sarr
Kulusevski Kane Son

Innbyttere: Austin (Whiteman?), Emerson, Tanganga, Danjuma, Højbjerg, Perisic, Moura, Richarlison, Lenglet
Skadet: Bentancur, Bissouma, Lloris, Sessegnon
Suspendert:

Motspiller å se opp for: Berge(?)
Forventet resultat: 1-2 (Kane x2)

Hvordan ender kampen?

Denne avstemningen er avsluttet.

Kanskje spare Kulusevski fra start i denne? La Son få prøve seg fra start igjen?

Kungreke Enig. Forøvrig mener jeg det mest kjedelige med denne runden er at ingen av "topplagene" som er igjen møter hverandre.

Knut
    Sant. Hadde hjulpet oss hvis vi kunne vært litt heldige med trekninga.
    Dersom de j%#%naboene skulle vinne ligaen ville en Fa cup triumf være et veldig bra plaster på såret. Spør du meg er en FA cup det nest beste etter ligagull. Tar glatt en 5 plass og pokal fremfor la oss si en 2. plass i ligaen

cjmozart Son må gjerne sitte på tribunen for min del, kan heller starte med Emerson, Richy og Danjuma på topp 😂

Antar Perisic og Porro starter.

Forventer også Sarr.

På topp hadde det vært interessant å tatt ut Kane med Richarlison som midtspiss.

Utrolig greit å ha litt krutt på benken. Usannsynlig at vi ligger under med mer enn ett på slutten nesten uansett lag. Krise hvis vi ikke klarer å still et lag med mye energi mot Wolverhampton på lørdag. Forventer også at laget mot Milan blir ganske likt det som spiller mot Wolverhampton. Da er det greit å la så mange som mulig hvile til denne.

Jeg håper du har rett. Meningsløst (og veldig dumt) å ikke rotere når vi faktisk har alternativer. Men litt redd vi bare kjører på med samme lag. Skjønner jo at det er fristende når man endelig har funnet en ellever som fungerer defensivt.

Sheff Utd er forøvrig ingen kasteball. PL-erfaring i alle ledd og cruiser mot opprykk. Er ikke en motstander man kan slippe seg noen hakk mot.

På ingen måte enkelt. Enig der. Borte mot lag i toppen av Championship i hva som blir et gigant oppgjør for de blir vanligvis veldig tøft. Og det finnes en mulighet for at vi blir overkjørt, men synes ikke det er spesielt sannsynlig.

Vi er også havnet i en litt ekkel posisjon hvor man risikerer veldig mye kritikk hvis man ryker ut av FA såpass sent med et «b-lag».

Forster
    Porro, Tanganga, Sanchez, Lenglet, Davies
    Sarr, Skipp
    Son, Richarlison, Danjuma

Eneste jeg er litt usikker på er om det er lurt å starte Tanganga og Porro samtidig uten at de kjenner hverandre. Kanskje også hatt med Kulu istedenfor Danjuma.

Kjedelig, men foreløpig virker det som det er en som uansett ikke spiller spesielt mye som er ute.

Synes vi skal starte med sterkt lag, vi snakker om nå en kvartfinale i FA-Cupen her.Hvorfor gamble med spillere som man er veldig usikker på (Tanganga, Porro, Moura osv).

Forster
    Romero-Sanchez-Lenglet
    Royal-Højbjerg-Sarr-Davies
    Kulu-Kane-Richarlison

Dier har spilt bra i det siste, men greier ikke å stole helt på han.Det som det er med Dier, kan spille veldig godt så plutselig falle sammen.Sanchez oser ikke trygghet, men føler vi trenger hans hurtighet.
    Sarr får sjansen selv om Skipp var veldig god sist.Son på fortsatt benken, trenger Richarlison sin aggresivitet.

Dette blir en helt annen utfordring enn de foregående kampene. Må regne med å ha ballen mye og styre matchen. Viktig å holde høyt balltempo og flytte spillet raskt. Trur mye av nøkkelen er å sette det første målet.

Den største overraskelsen er vel at Moura starter (og at Romero ikke er å se i startoppstillingen)