presley Slik jeg ser det, så får SU mer tro på dette her og det kan vi takke oss selv for. Vi skaper ikke sjanser, vi må gjøre mer bytter.For mange som har en svak dag på jobben.
Schism Vil gjerne ha Romero på banen. Ikke at han ikke kan gjøre feil, men virker litt modigere i litt nervøse situasjoner. Hva gjelder Kulusevski antar jeg Lucas skal få løpe seg helt tom først. Greit nok. Danjuma burde vært inne for Son selvsagt.
Schism Dier med svak blokkering. Ikke sett før. Ikke at han er alene der. Helt uforklarlig dårlig i andre. Kan ikke si det er ufortjent. «Kan Tottenham slå tilbake med engang - Son» 😂
Cuti Alltid like herlig å se Contes 5-4-1 dypt inne på egen halvdel. Selv mot reserver fra Championship.
John_chef Højbjerg Er livredd for ballen der. Står med armene i været istedenfor å takle. Det er så elendig
presley Det er dette som skjer når starter med et svakt lag.Gjør små bytte her og der. Fa..at vi ikke kan starte med et sterkt lag kjøre på.Gjøre bytter hvis vi leder utover i andre omgang.
Schism presley Vel. Det har skjedd ganske mange ganger når vi stiller med er «sterkt» lag også. Og her kommer vi oss fint inn i kampen i første. At vi ikke møter opp til andre har ikke mye med hvem som starter etter mitt syn.
presley Dette er typisk oss, sjokkert, men på samme tiden er jeg ikke det. Vi taper mot et veldgi svakt SU lag.Vi har uten tvil altfor mange spillere som ikke har vinnervilje.Sa det for noen sesonger siden, vi vinner ikke noe med slike spillere.