Schism Kulusevski helt natta. Lenge siden jeg har sett han så fraværende. Porro er helt krise. Lenge siden jeg har vært så skuffa. Lenge siden vi har spilt mot et lag som har vært så dårlige som Leicester i første - og vi har vært enda dårligere.
Schism Knut Merkelige er at han så bra ut i VM. Om ikke verdensklasse så en veldig nyttig spiller. Greit at han ikke stråler i kamp etter kamp, men må være lov å forvente mer. Også skuffende at om noe ser han som du påpeker bare dårligere ut nå enn i starten.
Schism Altså. Noen som så at han skulle skyte med venstre der eller? Og hvem er det som skal dekke han ved oppspillet? Hvor i « #T%» er Dier? Og keeper. Hjelpe meg.
ChristianYiddo Hjelper ikke å slå City om man skal opptre på denne måten i neste kamp. Vanvittig skuffende!!
Knut ChristianYiddo Om vi skal være så dårlige annenhver gang kunne vi heller byttet til tap mot city og vunnet denne ja...
Cuti Har sagt det før og sier det igjen. Vi kommer oss ikke videre så lenge Dier og Davies en en del av startoppstillingen.
Dougie Fy faen, for noe forbanna piss. Lenge siden jeg har vært så skuffa etter en omgang. Hvordan er det mulig å rote det til på den måten vi gjør det på.
Schism Vi slår City etter en bra kamp. Vi har god tid til neste kamp. Skårer først mot et Leicester som har vært kaos i hele år. Så klarer vi det der? Målløs. Vanskelig å si hvem som har vært dårligst, men Dier er en tragedie.
Cuti Virkelig helt forferdelig at vi er nødt å bruke enda en sesong på de forsvarsspillerne her. Synes synd på Kane som er nødt å spille med så dårlige spillere som vi har defensivt. Vi har jo sett det år etter år alle sammen.