Skuffende, og faktisk veldig overraskende.
Mitt syn: Begynn med roten og det åpenbare. Både Lenglet og Sanchez bør kunne være en oppgradering av det Dier med noen unntak har vist i det siste. Jeg TROR at den mannen til tider sprer usikkerhet rundt seg, noe som påvirker de rundt. Jeg tror ikke at alle plutselig blir dårlige. Dier har gjennom en lang karriere hos oss aldri vist seg pålitelig over lengre perioder. I tillegg, noe vi ser hver kamp, Dier er redd ballen, når han blokkerer er det fordi han ikke rakk å dukke eller snu seg bort.
Tror også det går i svart for han når han blir usikker, da der han ingen god dirigent der bak.
Son. Vi starter med 10 mann, de vi spiller mot starter med 12. Så dårlig er han. Han dekker mer rom for de andre enn for oss, og vinner langt flere baller for dem enn for oss.
Porro. Skal ikke dømme han etter en kamp, men ikke sett ut Royal i sitt livs form for et eksperiment.
Perisic. Utifra de siste kampene, burde venstre heller enn høyre vært forsterket.
Forester. Siden Gazzaniga, har 2.keeper vært en salderingspost og pensjoniststilling. Trenger tydeligvis ikke bredde der.
Til slutt et lite forsvar av Davies og Tanganga: De får absolutt ingen hjelp av backene, og med en usikker Dier i tillegg blir det ikke lett. Sier ikke at de to er fantastiske, men den viktigste bak der er uten tvil den som dirigerer i midten