Uten tvil årets beste kamp.For vilje og guts de visste, det var 100% fra første sekund.
Ingen var dårlige, alle sammen gav alt.Det var en plan over alt vi gjorde, defensivt og offensivt.
Dette må laget bygge på videre, dette kan være med å gi oss sterk sluttspurt.Kan ikke forstå noe annet enn dette må gi spillerene stor selvtillit og tro på seg selv.
Forsvaret vårt satt perfekt.Etter denne kampen så håper jeg virkelig at Conte vurderer 4 bak.Royal som var enorm, er best som back og ikke vingback.Det noe jeg sagt ofte, han må brukes som back.
Liker godt den aggressive måten Romero spiller på, men kan han roe ned et hakk?
Mulig han får spille slikt pga hvis han ikke er så aggressiv så mister han noe av seg selv.Kanskje han blir usikker, frustrert, passiv.Som sagt så liker jeg han godt, vi trenger en aggressiv midtstopper.
Højbjerg var stor, utrolig hvor mye den mannen løper.La ned en enorm innsats og er aggressiv.Han vinner duellen som gir oss målet.
Kane er kongen.Mulig tidenes Tottenham spiller og han er kun 29.Han kan holde på i mange år til.Han er så god at jeg vet ikke hvordan han skal beskrives.
Han kan alt, avslutte med begge bein, god på hode, forstår/leser spillet på en ypperlig måte & han er en veldig god playmaker.
Jeg kan ikke huske å sett en så god spiller for oss.