Vi er jo eksperter på å slenge inn noen bud helt på slutten, men overraskende lite "rykter" vil jeg påstå. Vil også påstå at mye mindre skjer siste dag enn man tror og kanskje fansen håper. Vært ITK en evighet nå om at vi hadde planer om 3 nye inn. Klarer ikke å se at det skal skje - selv om det opplagt ikke er umulig.
Jeg tipper BJ og kanskje CG hvis noe skjer med Højbjerg. Selv om jeg på ingen måte er overbevist om at vi kjøper noen ny selv om Højbjerg skulle selges.
Nå er jeg ikke solgt på BJ, men velger å tro at man klarer å slipe han til noe. At han har "rå" kvaliteter er det ingen tvil om, men det har Adama Traore også. Så ingen garanti, men aldri feil å ha hurtighet. Han har også opplagt brukbar teknikk for å være så rask (eller det jeg prøver å si at han selv om han løper ekstremt raskt fortsatt klarer å kontrollere ballen - virker det som - ikke alle raske som klarer den kombinasjonen - opplagt mindre marginer når ting går i høyere tempo).
Hva vi har klart er i alle fall å bli mye yngre. Vi virker også til å fått til ei startoppstilling som holder bra nivå - potensielt veldig bra. Vi er også ikke helt uten bredde. Umulig å bedømme et vindu før det egentlig har gått noen år, men VDV og Maddison virker allerede så lovende at jeg vil si dette nesten uansett har vært et godt vindu. Vicario virker også veldig bra selv om det er alt for tidlig å si. Veliz og Solomon har jeg ikke noe syn på enda annet enn at for summene brukt er nedsiden ekstremt liten og oppsiden stor.