Hva tror folket vi vil bruke Kane-pengene på (hvis han blir solgt)?
Jeg kan se at vi kjøper en stopper til - selv om det betyr at en av VDV, Romero og ny alltid vil være på benken.
Så tror jeg vi muligens kjøper en høyreving, men veldig merkelig at vi er linket til så lite. Uansett må det bli veldig tynt med Son, Richarlison, Kulusevski, Solomon og evt. Perisic. Porro og Lo Celso kan spille lengre frem, men spesielt Lo Celso tviler jeg på at passer.
Spiss er det mye om Gift Orban. Ikke vært meg i mot, men det skaper selvsagt en liten konflikt på litt sikt med Veliz.
Vicario
Porro - Romero - VDV - Udogie
Maddison - Bissouma - Bentancur
Kulusevski - Richarlison - Son
Liker det laget. Emerson, Sarr, Lo Celso (hvis han virkelig er tilbake) og Solomon gir oss også bra bredde på en del plasser. Jeg tror også folk som Skipp og Davies kan bli nyttige. Perisic også hvis han blir værende og spiller ving, men han konkurrerer da først og fremst på venstrevingen og der tipper jeg Solomon vil være foran han i køen. Kan selvsagt også spille på høyre.
Tror ikke det der blir CL, men veldig ungt lag med mye potensial. Bør være en bra stamme. Så får man se hvem svømmer - med tanke på å oppgradere neste sommer. Da med folk som Devine, Phillips, Veliz, kanskje Orban, Dorrington etc. som presser på nedenifra i årene fremover.
Skulle vi hente Silva fra Benfica og BJ fra Nottingham. Da har man et helt vilt talentfullt lag, men mangler selvsagt erfaring og alle klarer ikke leve opp til sitt potensial - bare så vanskelig å si hvem som tar de siste stegene. Tviler forøvrig på at vi bruker så mye selv med Kane ut.