Vanskelig å få til så mye fremover på banen når man spiller med bare to offensive spillere. Og når Son i denne formen er en av de to så blir det nær umulig.

OysteinS

Det stemmer veldig godt overens med hvordan han spiller. At han har bra forutsetninger ser selv jeg, men å være mentalt sterk er muligens en fotballspillers viktigste egenskap.

Får håpe vi klarer å ri seieren i land.

Lenglet kommer i posisjon. Slår et OK innlegg. Bedre enn noe Sessegnon har klart. Er ikke så vanskelig.

Rekker vi å selge Son før vinduet stenger? 😉

Håper ikke dette er som Leicester og at han faktisk kommer seg på et spor et sted.

Bra bytter.

Får håpe vi holder nullen. Tror det kan bety noe for den defensive selvtilliten.

Synes vi har sett bra ut strukturelt i dag. Selv om motstanden selvsagt er svakere.

Sånn motstand skulle vi spilt mot hver uke 😅

Skulle til å klage litt på underholdningsverdien her for en halvtime siden men droppet det. Overlegne i dag, Son putter 2, debutanten scorer, rent laken, Kane hviles, ingen skader, Skipp godt innhopp og bra bortefans. Hvor mye mer skal man forlange?

Finfin kamp for Tanganga, Sanchez, Lenglet og Son! Og Bissouma virket å ha lavere skuldre, og virket og passe fint med Betancur.

Mange som trengte en slik kamp 😊
      Og artig med debutanten!

Schism Kanskje det hadde hjulpet for han om han hadde fått 90 minutter i slike kamper? På 3-0 er det mulig å prøve på ting (og kanskje lykkes og bygge selvtillit) på tampen 😊 Nå har vi vel prøvd det meste for å få han igang da 🤔

Mabbutt

I dag kunne muligens Perisic ha gått ut, men skjønner at Conte tenker litt på hva som evt skjer hvis Preston skårer et mål og det blir 1-2.

Uansett viser ikke Sessegnon noen tegn engang på å spille med rakere rygg. Alltid samme gamle.

Kanskje kan han bli noe om 3-4 år etter å ha spilt fast på et mindre lag. Jeg tviler, men eneste måten jeg kan se han bli god på.

For oss er han ganske ubrukelig. Dessverre sliter vi stort med HG så det begrenser litt hva vi kan gjøre. Må bare krysse fingrene for at Udogie slår til neste år.

Enig i at det nok lugger mentalt hos Sess, men synes også han mangler ren kvalitet - spesielt på siste tredjedel.

Schism Trist, men jeg er enig. Vi har prøvd "alt" for å spille han god.

Apropos "håpløse" tilfeller, synes Sanchez gjorde en god figur som leder i midten bak i dag. (Nå var jo motstanden så som så, men likevel.) Burde kanskje få prøve seg der med Romero og Davies/Lenglet om Dier fortsetter å vakle?