presley jeg trur Kane er plaget av sykdom, bare trenet litt på torsdag, er med i troppen men starter nok ikke selv om han er veldig ivrig på et mål til...

OysteinS
    Får kjøre Richarlison inn som spiss.Han må vel klar for å starte en kamp, la Kane komme innpå rundt 70 minutt.
    Hvis vi leder for eks. 3-0 så bør vel Conte spare Kane.Han kan godt få litt hvile.

Lenge til neste kamp, men litt absurd hvis en kar som spilte med feber på mandag skal spille mot Preston på lørdag når han fortsatt er syk.

Enda mer absurd nå som Richarlison må være klar til å starte (selv om han kanskje ikke holder 90) og vi har kjøpt en ny som også kan spille spiss. Kulusevski kan selvsagt også spille på topp samt at Son knapt kan være noe dårligere der enn som ving (selv om det vil forandre oppspillsmønstret vårt noe).

Her må rich få starte i sin beste posisjon som midtspiss. Går kampen som planlagt får kane holde benken under ullpledd osv. Så kommer danjuma inn for rich når han har løpt i fra seg.

Substitutes: Austin, Skipp, Hojbjerg, Kane, Gil, Royal, Dier, Danjuma, Davies.

Passende lag det. Synd Skipp ikke starter, men ser poenget med at Bentancur skal få Bissouma igang.

Ingen tvil om at Richy må være sesongens flopp så langt i England. Knapt vært fit og vi er over halvveis. Prisen var jo også heftig.

Jeg synes det er overraskende at det er såpass mye rullering på laget, men det skal bli spennende å se. COYS!

Hvor er Sarr? Starter NLD men helt ute nå plutselig.

Spence? Richarlison er vel åpenbart skada så kanskje ikke noe poeng å bruke ham idag

Sanchez som kaptein. Vet ikke hvor mye man skal legge i det men litt rart siden han er så langt bak i "pecking order'n" til Conte

Typisk Tottenham å bare smelle til med Richarlison. Ganske begrenset fotballspiller, men det var han Conte ville ha så da betaler man det som må til. Merkelig hvordan man alltid snakker om de spillerne vi aldri kjøpte fordi vi er så grådige…

Så er det vel litt uflaks så langt. Ikke sjekket, men kan ikke huske at han var så skjør i Everton. Bør bli OK for oss på sikt selv om jeg nekter å tro at han noen gang vil bli verdt pengene.

Vi har «spilt oss til» et par langskudd første 40. Conte-ball slik vi kjenner det dette.

Man blir litt trist av å se Sessegnon «spille» fotball.

Så synes jeg ikke dette er så ille. Vanligvis når vi bytter mye blir vi grusomme. Dette er ikke grusomt. Og med et par bytter i andre bør det bli bra.

0 sjanser skapt mot så dårlig motstand. Vet ikke om grusomt er riktig ord. Men noe i nærheten.