Arnaut Danjuma
Har sett han spille, men inget forhold til han.
Virker til å være enda en kar som trives best på venstre?
Og betyr det at Zaniolo ryker? Litt begrenset hvor mange flere utlendinger vi kan hente. Evt. må Gil ut igjen også?
Blir nok Gil ut igjen ja. Evt er det jo ingen som vet hva som skjer med Lucas
Lucas anser jeg allerede som ute - evt. ikke registrert for de to siste kampene vi skal spille i CL.
Så Lucas = Zaniolo
Har ingen formening om Danjuma kan være noe, men husker da vi kjøpte Gil. Hadde til og med Liverpoolfans som normalt synes alt Tottenham gjør er ubrukelig sikle over han. Greit nok at han har slitt med å finne seg tilrette, men vi har ikke akkurat gjort det lett for han heller.
Synes fortsatt det ser ut som det finnes en spiller i Gil.
- Redigert
Ikke full kontroll på denne karen. Men han hadde vel en bra sesong forrige sesong synes jeg å huske, før det har gått trått denne sesongen.
Ser han kun har startet 6 ligakamper, og blitt byttet ut i 4 av de.
Klar i følge Fabrizio Romano.
Her var det lite "røyk" i forkant gitt. Får håpe dette ikke var en desperat greie, men noenlunde gjennomtenkt...
Kan jo ha vært at man ga opp Zaniolo eller rett og slett så Danjuma som et bedre/mer lønnsomt alternativt.
Conte blir sikkert fornøyd isåfall!
Tja. Her må noen overbevise meg. Aller helst denne danjuma selv. Stallfyll på vingene er liksom ikke det troppen skriker etter føler jeg.
Får tro hele pengebingen spares til en verdensklasse stopper. I tillegg til porro
Bergwijn?
Får ikke akkurat vann i munnen av å lese om han på et Bournemouth-forum. Jobber ikke defensivt, setter ned tempoet i spillet osv. Får så skryt for sine avslutninger, men at han ikke er noen naturlig målskårer allikevel da han sjelden skårer enkle mål.
Vi har lite å tape selvsagt. Vanskelig å se for seg at han kan bidra med mindre enn Lucas. Og som man så fra benken i går vi har alt for få spillere fremover i banen som Conte kan bruke til å forandre kamper (selv om han aldri bruker de allikevel ).
Tiden får selvsagt vise, men høres ikke ut som at dette er en spiller vi skal forvente veldig mye av. Selv om mye kan ha skjedd siden Bournemouth og hvem vet hvis han plutselig passer perfekt her.
Omskolleres til hvb, og blir backup til Royal?
Kan se for meg Conte er fornøyd med å få denne danjuma som haste backup siden Zaniolo muligens blir litt for kostbar..
(For all del, synsing på høyt/lavt nivå av undertegnede)