Dougie Jeg digger at vi bevisst slipper oss nedpå i store deler av kampen for å spare energi (skal man tro ulike analyser fra den siste tida) fremfor å bytte.
Mabbutt Cuti Egentlig enig, men tror kanskje det hadde litt med at Kulusevski sleit på slutten. Han er omtrent like viktig som Betancur. Synes forøvrig høyresida funka bra i kveld.
Schism Har ingen problemer med det taktiske utover i kampen her. Vi har sluppet inn alt for mye. 1-0 på bortebane mot et bra lag i dagens situasjon er gull det.
Cuti Mabbutt Tja. Vi spilte jo på samme måten i 1. omg også. Høyresiden bunnsolid bakover igjen ja. Og når de andre usual suspects baki der unngår tabbene de bruker å ha så blir det smultring mot lag som Fulham 👍🏻
Dougie At Palhinha fikk fullføre kampen på banen kommer jeg ikke helt til å klare å innfinne meg med merker jeg.
Schism Skal ikke forsvare den kampen mye, men vi har vel kampens største sjanse foruten målet også. Mot et topplag i PL. Og vi har tydelig ikke mye selvtillit. Men alt er selvsagt skandale alltid uansett.
Mabbutt Schism Ikke helt enig, synes faktisk han var god, og høyresiden synes jeg fungerte bra helt til Kulusevski begynte å slite. Håper det ikke er en skikkelig skade igjen.
Schism Mabbutt Jeg tar all fremgang Emerson viser i mot med åpne armer. Ikke kampen for å være kritisk. Og hans andre OK kamp nå. Men at det der var spesielt bra ser jeg ikke. Det mener jeg er mye basert på at vi har så lave forventninger.