Osvaldo Synes vi har spilt en meget god 2.omg til nå. Mener jeg ser selvtillit hos mange nå, samt en del veldig gode overganger. Må få 2-0!
Madball Emerson er som andre her har påpekt, alltid bedre på bortebane. Kjipt hvis grunnen er det man frykter
Dougie Jeg digger at vi bevisst slipper oss nedpå i store deler av kampen for å spare energi (skal man tro ulike analyser fra den siste tida) fremfor å bytte.
Mabbutt Cuti Egentlig enig, men tror kanskje det hadde litt med at Kulusevski sleit på slutten. Han er omtrent like viktig som Betancur. Synes forøvrig høyresida funka bra i kveld.
Schism Har ingen problemer med det taktiske utover i kampen her. Vi har sluppet inn alt for mye. 1-0 på bortebane mot et bra lag i dagens situasjon er gull det.
Cuti Mabbutt Tja. Vi spilte jo på samme måten i 1. omg også. Høyresiden bunnsolid bakover igjen ja. Og når de andre usual suspects baki der unngår tabbene de bruker å ha så blir det smultring mot lag som Fulham 👍🏻
Dougie At Palhinha fikk fullføre kampen på banen kommer jeg ikke helt til å klare å innfinne meg med merker jeg.