CWaddle Spence er fremtiden. Det er ikke Royal. Med så mange utskiftninger kunne han faenimeg fått sjansen. Den sta jævelen😉
Cuti Optimalt kunne jeg tenkt meg Spence for Royal og White for Kane. Men får satse på at de kommer inn etter pause når seieren er sikret.
CWaddle Gleder meg mest til Sarr fra start igjen. Så ham fra start i VM pausen og det var positivt. Positive innhopp så dette blir spennende. Håper virkelig at Tanganga stepper opp. Så fryktelig ut sist han fikk sjansen.
Cuti CWaddle Hipp som happ hvem som spiller av de to. Vært like dårlige begge to denne sesongen. Foretrekker dog Bissouma da Skipp er så treg. Havner alltid for sent inn i situasjonene.
John_chef Royal har kommet til en drøss av muligheter fremover, men ser ut som han spiller med slalomstøvler!😵
presley Føler vi undervurdere Pompey.Tempo er svakt og det litt halvhjerta over det meste. Vi skal gjøre det vanskelig for oss uansett.
Cuti Sessegnon er forutsigbar og meget svak - selv mot denne typen motstand. Gleder meg stort til Udogie kommer.
presley Hvorfor setter vi ikke opp tempoet og går til pause med 2-0 ledelse og kan gjør bytter. Nå må Kane spille hele kampen, ikke noe hvile på han.Helt unødvendig at det skal være slikt.