Tottenham Hotspur VS Portsmouth

Turnering: FA-cupen (3. runde)
Når: 7. januar 2023 kl 13:30
Stadion: Tottenham Hotspur Stadium
Dommer: ?
TV: Viasport 1

Forventet lagoppstilling:
Forster
Emerson Romero Sanchez Davies Sessegnon
Højbjerg Skipp
Gil Kane Son

Innbyttere: Lloris, Doherty, Sarr, White, Tanganga, Lenglet, Perisic, Dier, Spence, Bissouma
Skadet: Richarlison, Moura, Kulusevski (?), Bentancur
Suspendert:

Motspiller å se opp for: Bishop (Scarlet får vel ikke lov til å spille?)
Forventet resultat: 2-1 (Kane, Gil)

Hvilket lag vinner?

Denne avstemningen er avsluttet.

Skulle gjerne sett Spence og Sarr starte, men i kjent Conte-stil starter vel bortimot førstelaget...

EDIT: Scarlet får vel ikke lov til å spille mot oss mener jeg å ha lest, ellers kunne jo det ha blitt en "interessant affære" om han hadde senket oss.

Det lille jeg har sett av Sarr har vært mye bedre enn alt jeg har sett av både Skipp og Bissouma denne sesongen. Så han fortjener absolutt en start.

Generelt viktig å slippe til unggutta i sånne kamper. Må føle at de får sjansen. Som regel spiller de også bedre enn mange frykter. Tipper Conte fikk seg en aha-opplevelse mot CP.

Om noe forstår vel Conte viktigheten av en pust i bakken for enkelte spillere her.

Kane jo hvile. Hvis ankelen hans ryker nå, eller formen for den saks skyld, er vi i virkelig trøbbel. Utfordringen der er at vi ikke har noe alternativ, men White spilte litt spiss i treningskampene.

Folk som Højbjerg og Romero kan jeg heller ikke se for meg spiller her. Eneste som kanskje kan ha godt av å spille er vel Son, for å bygge videre på momentumet han skapte fra 2. omgangen i går.

Tipper:
Forster
Tanganga Sanchez Davies
Emerson Sarr Bissouma Sess
Gil White Son

Så bør det vel også være noe balanse med tanke på hvor mange man bytter? Skal nykommerne spille på seg selvtillit så er det vel viktig at det legges tilrette for at de skal lykkes. Bytter man ut hele laget og de går på en smell så faller selvtilliten de fikk i kampen mot CP. På den andre siden så kan de få en kjempe boost dersom de leder "rookiene" til seier.
Fotball er vanskelig.

Vanskelig å sette opp lag til denne, men håper Sarr, Gil og Skipp får mange minutter. De to første for å fortsette å komme i skikkelig i flytsonen, Skipp for å få flere minutter i beina etter skaden. Håper Skipp etterhvert får inn tempoet igjen, men kan ta litt tid. Son bør også fortsette.

Kunne tenkt meg å sett Sanchez og Tanganga, men som enkelte andre er jeg skeptisk til å bytte for mange på for kort tid. Men likevel, kanskje en fin kamp for Tanganga å spille på seg litt selvtillit...

Håper vi tar oss videre!

Støtter det med å hvile på noen spillere, synd vi Richarlison er skadet, han kunne steppet inn for Kane.
Dette er vikitg kamp mtp å gå videre, men også få inn en god følelse i troppen.Det er ingen gode nyheter på skadefronten.

Tror Conte får for dette laget.
Forster
Sanchez-Dier-Davies
Spence-Højbjerg-Sarr-Perisic
Gill-Kane-Son

Håper Spence får sjansen, ihvertfall en omgang.Kane tror jeg ikke blir hvilt, men det holder med en omgang.Det samme mener er det Højbjerg, en omgang er nok.Tanken min er at vi starter med sterkt lag og håper det gir oss en god ledelse til pause slik Conte kan gjøre fornuftige bytter.Portsnouth ligger tross alt i League one (12 plass), dette skal vi ta.Men nå det er sagt så har vunnet kampen på forhånd 🤫

Tviler på at vi hviler så mange. Er vel ei uke til neste kamp. Tror heller man vil satse på å få en god følelse før Arsenal.

Spence er fremtiden. Det er ikke Royal. Med så mange utskiftninger kunne han faenimeg fått sjansen. Den sta jævelen😉

Gledelig mange "roteringer" synes jeg. Conte er nok ikke helt seg selv om dagen 😝

Men vi kan fort slite om feks Tanganga forsetter der han slapp sist...

Optimalt kunne jeg tenkt meg Spence for Royal og White for Kane.

Men får satse på at de kommer inn etter pause når seieren er sikret.

Gleder meg mest til Sarr fra start igjen. Så ham fra start i VM pausen og det var positivt. Positive innhopp så dette blir spennende. Håper virkelig at Tanganga stepper opp. Så fryktelig ut sist han fikk sjansen.

Tanganga ble satt i en helt umulig posisjon sist. Forventer fremgang nå.

Skipp inn for Bissouma. Biss skadet I siste liten.

• Cuti svarte på dette.

CWaddle Hipp som happ hvem som spiller av de to. Vært like dårlige begge to denne sesongen.

Foretrekker dog Bissouma da Skipp er så treg. Havner alltid for sent inn i situasjonene.

Royal har kommet til en drøss av muligheter fremover, men ser ut som han spiller med slalomstøvler!😵